frenchlover1 4117 Skrevet 30. August, 2019 Det er sgu lidt for vildt det her. Kl. er 17.30. Sidder på en fortovscafe. Har fået kyllinge/bacon/avocado-salat og en lille fadøl. 12.30 landede jeg i lufthavnen 13.48 var jeg på hotellet 14.00 tog jeg elevatoren ned og hentede DD 14.10 var vi begge nøgne Lidt af hvert: nus, kikke, blow, bad, fuck, snakke. Får tips om byen. Og tlf nummer til hendes veninde, som jeg lige har aftalt at møde 17.45 på mit hotel!!!!! 15.15 forlader DD hotellet. Hun skal på weekend hos familien langt uden for Bucharest. Desværre. Hun var resten af aftenen og natten værd. Og måske et døgn mere 24/179/55. Brun. Store B-C, der let klarede blyantstesten. Slank talje. Trænede lår. Flotte. Lækker pige. Sød, og lidt af en pleaser. 100 euro for en time. Super pris. 150 for to timer, men jeg kom så sent til hotellet, at vi ikke kunne nå det, fordi hun skulle med toget. Hjem til familien ... mere følger... her fra Bucharest ... Venligst French 12 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 30. August, 2019 Fedt fedt fedt,,, Mange tak for info afventer spændt dine næste udskejelser Troede ellers slet ikke at der var flere flotte piger tilbage denede i Rumænien, da flere og flere jo søger lykken fx i Tyskland på FKK klubberne,,, omvendt det er jo et ret stort land godt fyldt op med lækker hapser Fortsat god varm weekend til dig french, og husk at få drukket rigeligt med vand, du skulle jo nødigt besvime imelllem skødet på din næste pige vel Venligst Hunter,,, en lidt misundelig broder in crime 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aarhus62 Skrevet 30. August, 2019 frenchlover1 skrev, for 26 minutter siden: Det er sgu lidt for vildt det her. Kl. er 17.30. Sidder på en fortovscafe. Har fået kyllinge/bacon/avocado-salat og en lille fadøl. 12.30 landede jeg i lufthavnen 13.48 var jeg på hotellet 14.00 tog jeg elevatoren ned og hentede DD 14.10 var vi begge nøgne Lidt af hvert: nus, kikke, blow, bad, fuck, snakke. Får tips om byen. Og tlf nummer til hendes veninde, som jeg lige har aftalt at møde 17.45 på mit hotel!!!!! 15.15 forlader DD hotellet. Hun skal på weekend hos familien langt uden for Bucharest. Desværre. Hun var resten af aftenen og natten værd. Og måske et døgn mere 24/179/55. Brun. Store B-C, der let klarede blyantstesten. Slank talje. Trænede lår. Flotte. Lækker pige. Sød, og lidt af en pleaser. 100 euro for en time. Super pris. 150 for to timer, men jeg kom så sent til hotellet, at vi ikke kunne nå det, fordi hun skulle med toget. Hjem til familien ... mere følger... her fra Bucharest ... Venligst French Hvordan har du fundet de unge kvinder, link ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 30. August, 2019 Hmm.. Kan da være man sku ta på storbys ferie.. Glæder mig allerede til at høre mere @frenchlover1.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donen 40 Skrevet 30. August, 2019 Glæder mig til at følge med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 31. August, 2019 At finde unge kvinder til sex i Rumænien er lige så let som at sparke en åben dør ind, jeg var der på privat rejse i efteråret 09, hyggeligt godt land jeg landede i en lille by Brassov og fandt jævnt hotel, og sad i baren da en ung lækker snack spurgte om jeg ville invitere på en øl og ja da og senere en let anretning, og ja resten kan i så tænke jer til, hun blev hos mig hele natten, og smuttede om morgenen, jeg tog lidt rundt i byen så så lidt på området også blandt andet et ældre men meget velholdt slot - peles hed det vist, jeg tog tilbage til byendelen hvor jeg havde lejet mig ind gik på en pæn restaurant og fik mand og i baren...........en anden men også lækker ung snack.....med andre ord det er blot at tage derned så kommer resten af sig selv... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 460 Skrevet 31. August, 2019 Alkoholikeren skrev, for 10 timer siden: gik på en pæn restaurant og fik mand så det var ikke kun kvinder der var lette at støve op i Rumænien 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 31. August, 2019 Mr. Bean skrev, for 13 minutter siden: så det var ikke kun kvinder der var lette at støve op i Rumænien Nå du fangede stavefejlen mand skulle have være mad..:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg