Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Lusi Harrislerstrasse 19

Recommended Posts

Gæst

Så kom den velkendte krildren i bukserne igen, som der skulle gøres noget ved ;)

Havde været rundt ved et par favoritpiger, og skulle lige prøve noget nyt inden jeg kørte hjem.

http://www.fair-girls.de/Flensburg/1230

Kom ind i lejligheden, hvor der var et par piger at vælge mellem. Havde udset mig Lusi på forhånd, så hende blev det!

50 euro 30 min

Hendes sprogkundskaber, udover at forklare hvor mange penge hun skulle have, er på ingen måde imponerende.

Nå startede meget godt ud, vi stod og kælede lidt, imens jeg tog tøjet af hende. Hold da kæft nogle kasser!!! og ægte!

men ingen kys (eller jo, men koster ekstra :) )

over i sengen mere kæleri, hvilket der egentlig blev brugt meget tid på, faktisk så meget, at blowjobbet var nød til at skippes, hvis der også skulle være tid til at knalde... ja ja Harrislerstrasse har en Boss, så tiden bliver næsten altid relativt holdt der ;)

Bad hende tage en ridetur, hvilket hun ikke var så meget til, bad lidt sødere, hvorefter hun indvilgede i at gøre det :) men ok, forstår hvorfor hun ikke var til det, hun havde overhovedet ikke snerten af motorik i det, hold da op hun bøvlede rundt hehe. ( men kasserne så fantastisk ud, mens hun kæmpede rundt) Vi skiftede til missionær..... bum bum finale, hvorefter hun skyndte sig op og ud af værelset. (synes det er lidt fladt, når pigerne ikke er derinde når man tager tøj på) Nå et kram til afsted og hej hej.

Lusi er generelt en lidt usikker pige, alderen er ikke 18, men nok midt tyver (ellers havde jeg heller ikke valgt hende), har lidt uren hud, indlevelsen kunne være bedre, men ikke dårlig. Men ellers meget behagelig at være sammen med.

Ikke en favoritpige, men kunne godt komme igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej G R.

Ja det var da en interessant pige du disker op med. Jeg formoder at 80 C natur betyder at det er den ægte vare - ikke silikone.

Hvad tilbyder hun, for hvor meget og hvordan er det.

Jeg kan mærke at navigatoren imellem mine ben snart vil en tur sydpå så hun er da en mulighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej G R.

Ja det var da en interessant pige du disker op med. Jeg formoder at 80 C natur betyder at det er den ægte vare - ikke silikone.

Hvad tilbyder hun, for hvor meget og hvordan er det.

Jeg kan mærke at navigatoren imellem mine ben snart vil en tur sydpå så hun er da en mulighed.

Hejsa - de er 100 ægte, uden tilsætning. Jeg fik 20 min for 50 EUR, incl, fransk uden hvis jeg ville have haft det - men det er jeg ikke til :D Det var udemærket uden at være prangende, og stedet er lidt snusket men ikke værre end hvad jeg har set i dk. Jeg fokuserede 100% på kasserne, og det gjorde det til enrigtig god oplevelse for mig. 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa - de er 100 ægte, uden tilsætning. Jeg fik 20 min for 50 EUR, incl, fransk uden hvis jeg ville have haft det - men det er jeg ikke til :D Det var udemærket uden at være prangende, og stedet er lidt snusket men ikke værre end hvad jeg har set i dk. Jeg fokuserede 100% på kasserne, og det gjorde det til enrigtig god oplevelse for mig. 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...