Hop til indhold

Camilla? Er der nogen?

Featured Replies

Skrevet

Hun ligner unægteligt en kvinde, der både nyder sin mælk og kan excellere udi en sober omgang dybdegående massage :)

Skrevet
  • Author
Nye-Eventyr skrev, for 18 minutter siden:

Hun ligner unægteligt en kvinde, der både nyder sin mælk og kan excellere udi en sober omgang dybdegående massage :)

Har du besøgt hende? Er der overensstemmelse med billederne og i virkeligheden? 

Og tilbyder hun sex?

Skrevet
blaugrana skrev, for 4 minutter siden:

Og tilbyder hun sex?

Det står der jo i annoncen hun ikke gør. Det er forhåbentlig ikke rigtigt. Man kan ikke være bekendt at lægge sådanne billeder op, og så ikke tilbyde det, der ligger først for..... 

Skrevet
blaugrana skrev, for 1 time siden:

Har du besøgt hende? Er der overensstemmelse med billederne og i virkeligheden? 

Og tilbyder hun sex?

Jeg er ret sikker på "Hot massage" til 1000 for 30 minutter eller 1500 for 60 minutter er inkl. sex. Det plejer det at være med brasilianerne og Thaierne. Og er også ret sikker på billederne er ægte nok. Men hvor gamle de er, skal jeg ikke kunne sige.

Skrevet

Hun ser så pisselækker ud - nogen må have kneppet denne lille latina-godte:)????

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg er sikker på hun leverer god sex og dejlige oplevelser. Det gør ALLE pigerne i det hus i rødovre og jeg ved hun er der. Har ikke selv besøgt hende fordi jeg ikke har råd til GP'er denne måned men ville ellers havet besøgt hende og jeg tør godt love jer der er intresserede at det er sikkert det værd.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.