Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde lyst til en omgang kropsmassage og opsøgte i dag Lamyai i Randers. Her mødte jeg June, som var meget bevæget og trist til mode. Hun beskrev, at nu havde hun længe forsøgt, at gøre op med fortiden. Hun tilbyder KUN sober massage og ingen sex. Trods det kontaktes hun meget af folk der ønsker andet. Hun er led og ked af de falske beskrivelser på Eroguiden.

Vh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Iwantyoufor6

Det må sgu også være svært at komme fra det i erhvervet massage, da det også er tilløb til sanser og derfor sex. har været hos hende da jeg har en del problemer med mine ben, som bestemt fik en god massage. hun snakkede meget imens om at det er et problem og at hun ikke ønsker at yde sex i den forbindelse og jeg lyttede, hvilket hun virkede som hun havde brug for, hun har haft et træls forhold med sin X kan jeg love for det var tydligt, samtidig er hun en flot kvinde så det hjælper ikke på at dæmpe lysten.. men det lykkes med 1½time "almindelig" massage som endelig var det jeg gik efter, men man kan jo ikke altid sige nej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iwantyoufor6 skrev, den 31.8.2019 at 14:54:

Det må sgu også være svært at komme fra det i erhvervet massage, da det også er tilløb til sanser og derfor sex. har været hos hende da jeg har en del problemer med mine ben, som bestemt fik en god massage. hun snakkede meget imens om at det er et problem og at hun ikke ønsker at yde sex i den forbindelse og jeg lyttede, hvilket hun virkede som hun havde brug for, hun har haft et træls forhold med sin X kan jeg love for det var tydligt, samtidig er hun en flot kvinde så det hjælper ikke på at dæmpe lysten.. men det lykkes med 1½time "almindelig" massage som endelig var det jeg gik efter, men man kan jo ikke altid sige nej. 

Hun talte allerede om sin eksmand da hun holdt til inde i Randers centrum. Det er vist en værre redelighed. Men hun er virkelig god til at massere, og kan godt forstå, at hun - når nu hun har truffet det valg - ikke ønsker fortsat at blive forbundet med de mere erotiske dele af thaimiljøet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Al ære og respekt for, hun kun ønsker at give den seriøse massage, men jeg ser ting fra hendes side, der kan give problemer med at overbevise de besøgende gæster om, det KUN er massage:

1. Hun overtog et sted, der havde været anmeldt flere gange herinde med erotiske oplevelser.

2. Hendes klinik bevarer samme navn som tidligere, hvor der er blevet tilbudt seksuelle ydelser.

Jeg havde selv tænkt på at besøge stedet for massage og sex, jeg havde i hvert fald ikke overvejet, det skulle have ændret karakter efter ovennævnte omstændigheder...

Sjovt nok lagde jeg lige mærke til, at der under efterlysninger - thai Jylland var en tråd startet kun ca. en uge før denne, og i den tråd var der ikke tvivl om godt udvalg af tillægsydelser! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
jydefyren skrev, for 6 timer siden:

Al ære og respekt for, hun kun ønsker at give den seriøse massage, men jeg ser ting fra hendes side, der kan give problemer med at overbevise de besøgende gæster om, det KUN er massage:

1. Hun overtog et sted, der havde været anmeldt flere gange herinde med erotiske oplevelser.

2. Hendes klinik bevarer samme navn som tidligere, hvor der er blevet tilbudt seksuelle ydelser.

Jeg havde selv tænkt på at besøge stedet for massage og sex, jeg havde i hvert fald ikke overvejet, det skulle have ændret karakter efter ovennævnte omstændigheder...

Sjovt nok lagde jeg lige mærke til, at der under efterlysninger - thai Jylland var en tråd startet kun ca. en uge før denne, og i den tråd var der ikke tvivl om godt udvalg af tillægsydelser! 

Tja det har længe været skrevet utroværdig oplysninger herinde i mange tråde og også i dem om June, hvilke der er sande og hvilke der er falske, bliver nok op til den enkelte læser men et er sandt, det er nemt at oprette en profil på Eg og derefter fortælle en usand historie, næsten ligesom på annoncelight, så hvem der er hvem, er umuligt at bevise, dog har jeg det svært ved en ny profil, med et enkelt indlæg, samtidig med at Thai lever i nuet, så hva der skete for 5 minutter siden er ej det samme som sker nu :rolleyes:

Redigeret af Thaimig
Manglende tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cavalli skrev, den 30.8.2019 at 10:42:

Jeg havde lyst til en omgang kropsmassage og opsøgte i dag Lamyai i Randers. Her mødte jeg June, som var meget bevæget og trist til mode. Hun beskrev, at nu havde hun længe forsøgt, at gøre op med fortiden. Hun tilbyder KUN sober massage og ingen sex. Trods det kontaktes hun meget af folk der ønsker andet. Hun er led og ked af de falske beskrivelser på Eroguiden.

Vh

det tror jeg ikke på, det tyder mere på du er ven med andre massagepiger og vil ødelægge det af for hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...