Hop til indhold
Ramses

Tantra studie i Aarhus og Odense - ydelser?

Recommended Posts

Kære logebrødre

Jeg er lidt nysgerrig efter at høre, om nogen af jer har prøvet Tantra Studiet i Odense eller Aarhus, hvor de tilbyder tantra massage af ret så flotte piger? Der står i annoncen, at der "ikke tilbydes seksuelle ydelser", men en ting er jo hvad der skrives og noget andet er hvad der reelt tilbydes?

https://massage.side6.dk/tantrastudioherning

Ramses

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Ramses

jeg har været ved flere af pigerne i Odense, jeg har aldrig oplevet at der blev lagt op til andet end et HJ.

men det er en fantastisk sensuel og afstressende massage man får, klart anbefalelses værdigt.

natdyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
natdyr skrev, for 9 timer siden:

Hej Ramses

jeg har været ved flere af pigerne i Odense, jeg har aldrig oplevet at der blev lagt op til andet end et HJ.

men det er en fantastisk sensuel og afstressende massage man får, klart anbefalelses værdigt.

natdyr

Smider du alt tøjet ved et besøg hos tantra odense, med det samme så du er helt nøgen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man tilbydes bad under pæne rene forhold og derefter ligger man nøgen på maven før showet begynder. Det er virkeligt sanseligt og dejligt at blive berørt over det hele med varm olie og en dejlig varm og blød kvindekrop. Pigen er meget atletisk og smidig og kommer rundt i alle “hjørner”, hvis man kan bruge det udtryk. Alting foregår i et meget roligt tempo mens der langsomt bygges en stigende ophidselses og liderlighed op. Det afsluttes med et langt og indlevende HJ som resulterer i maksimal klimaks. Absolut anbefalelsesværdigt hvis man ønsker at få spændingerne og trykket ud af kroppen sammen med en lækker ung kvinde. Det hele afsluttes med bad og et kram. Dyrt med dejligt.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

På billederne har pigerne lidt længere ben end i virkeligheden - ved ikke hvorfor de tror Barbie er et ideal mål? Men ellers er det smukke piger - i min optik;-).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie

Jeg besøgte Melanie forleden, og kan ift diskussionen om billederne kun være enig i at de er manipuleret lidt...

Ud over det var det en fantastisk massage. Det var min første tantraoplevelse, og jeg kan varmt anbefale det. Rigtig fint sted også. Jeg kunne forstå på pigen at der kommer en ny pige hver uge, så jeg glæder mig allerede til næste uge :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie

Er der nogen der har erfaringer med Julia på samme lokation? Der er ikke anmeldelser af hende ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at oprette en bruger :)

Jeg var ved Julia sidst hun var her, og er efter min mening i top 3 af dem som arbejder ved Tantra studie i Odense.
Jeg mener at have lagt mærke til 10-12 forskellige piger der kommer der skiftende hver uge, men der kommer selvfølgelig løbende nye (vil jeg tro)

Julia udmærker sig i en meget god dybdegående massage, samtidig med at den er sensuel, måske en smule mere pirring til slutningen af massagen inden HJ.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie

Alexa er i øvrigt en helt anden kvinde end på billederne. Hun var dog meget slank og sød. Synes dog ikke massagen var så god som Melanie eller Silvia.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ramses skrev, den 21.4.2020 at 12:27:

Nogen der ved, om Tantrastudiet åbner igen i en af byerne, når der nu igen er åben for kropsterapi?

De har ikke annoncer på længere, så der er nok stadig lukket ned. Men håber de kommer tilbage. Som regel får man god indlevelse fra deres piger 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ramses skrev, den 21.4.2020 at 12:27:

Nogen der ved, om Tantrastudiet åbner igen i en af byerne, når der nu igen er åben for kropsterapi?

lyder spændende men linket virker ikke hvad koster 1 time hos de tantra piger ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...