Hop til indhold

Recommended Posts

Nej, men hvis det er stedet lige over for Riget, har det tidligere fået knubbede ord med på vejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, men hvis det er stedet lige over for Riget, har det tidligere fået knubbede ord med på vejen.

Så vidt jeg kan se på annoncen, så har stedet fået ny ejer. Derfor er det ikke sikkert, at de tidligere anmeldelser stadig er retvisende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tog chancen og besøgte Pearl Massage til trods for tidligere dårlige anmeldelser. Men der var jo kommet nye ejer til...

Og det er en gammel kendning, May fra Tamarind på Danasvej, Frederiksberg.

Hun giver en udemærket massage, og et godt HJ. May er ikke den slankeste pige, så er man ude efter et lille nips, går man forkert her. Men hun er fræk og har et par gode bryster :P

Hun fortalte at der arbejder ialt 4 piger, og hun har lejet klinikken i 3 måneder, så er det tilbage på Danasvej. Jeg så desværre ikke de andre piger, så dem ved jeg intet om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tog chancen og besøgte Pearl Massage til trods for tidligere dårlige anmeldelser. Men der var jo kommet nye ejer til...

Og det er en gammel kendning, May fra Tamarind på Danasvej, Frederiksberg.

Hun giver en udemærket massage, og et godt HJ. May er ikke den slankeste pige, så er man ude efter et lille nips, går man forkert her. Men hun er fræk og har et par gode bryster :P

Hun fortalte at der arbejder ialt 4 piger, og hun har lejet klinikken i 3 måneder, så er det tilbage på Danasvej. Jeg så desværre ikke de andre piger, så dem ved jeg intet om.

Tak for oplysningerne, Carlos.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...