Bamsen 713 Skrevet 29. August, 2019 Hej derude. Jeg bliver nødt til det Dinag fortjener lidt ros med på vejen Dinag er blevet rost af mange her ind, og med rette Dinag er supersød ,og god til at få en til at slappe af. Jeg var så heldig at få et møde med Dinag kl 1100 om formidagen i går på en onsdag. Umiddelbart en fræk aftale, især når aftalen blev aftalt et par dage før om aften , hvor man bare godt kunne tænke sig en fræk dame. Men når man så vågner Onsdag morgen , og er lidt træt og ikke gider noget som helst, og egentlig bare har lyst til at vende sig om og tage en halv time mere på siden ( er Pensionist = fri for arbejde ( 60 år )) Kiggede ned i bukserne og så at lillebamsen, havde besluttet at sove videre, og var aldeles død, der blev ikke tænkt på damer og store babser. Nå hvad fanden, bliver nødt til at besøge damen (dinag ) Man svigter aldrig en dame (er mit motto)og sige undskyld, at det ikke kan blive til noget idag Jeg mødte så Dinag i valby. og så...…….Dinag tog smilende imod mig , kiggede mig lidt i øjnene, og smed så BHen………….Ok Ok Der kom straks en besked fra lillebamsen om at han var vågnet, og det med at sige undskyld og gå igen...Glem det Makker Af med tøjet og se lidt på de to mest fantastiske Babser der findes her på jorden . Kæmpe store , rene økobabser, hvor tyngdekraften fik den form som vi fleste babsomaner elsker De blev ret hurtigt klasket op i mit ansigt, DET ER DET JEG ELSKER Derefter angreb Dinag lillebamsen i rent øko, og så et par skønne tunge babser i hånden ...Himmerige--- Men Dinag ville op og ride, så igen babser i ansigtet, Dinag på ryggen, Dinag i doggystil Til sidst, for ikke at jeg fik hjertestop , mig på ryggen , af med regnfrakken , dinag i økoblow indtil lillebamsen blev dårlig og kom af med lidt ……. Dinag sagde at det dunkede i dyret---- Jeg er solgt dinag er skøn og er klart på min top 3 liste (rent 10-tal Skøn Onsdag formiddag i København. Livet er skønt ,og pigerne er dejlige, og det lynede og tordnede udenfor ( og knaldede indenfor) Dejlig dag for en gammel mand https://annoncelight.dk/showad/270379 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 29. August, 2019 Jeg er helt tosset med din måde at skrive en anmeldelse på @Bamsen. Dine sjove kommentare om "Lillebamsen". Jeg sidder og smågriner hver gang jeg læser det. Men tak for en god anmeldelse. Tror vidst hende DinaG skal på min to do liste.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 29. August, 2019 Hej Varme mester. Tak for ordrene. Jeg og lillebamsen er vild med Dinag. Og hvorfor? Prøv at se på hendes billeder, se det sidste, hvis ikke det kan vække en mand, er det fordi man er død.( selv hvis man er halvdød vil man reagere) Og det bedste er at de er 100% ægte Det er dinag du ser, uden snyd ,uden filter. DEN ÆGTE VARE Vægten er korrekt vil jeg skyde på , og mindst 1 kg babs i hver hånd . Er du fristet nu ? P.S. Hun er/ var med i Tv2 program om branchen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nye-Eventyr Skrevet 30. August, 2019 DinaG har vist også en temmelig stor og dedikeret fanskare herinde på sprøjtebørsen og hendes former er jo også umådeligt indbydende, så godt at bamsen fik ben at gå på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 5. September, 2019 Suk. Lillebamsen og jeg savner dinag. Hendes babser….Wauv suk suk. Jeg må se hvornår hun kommer til sjælland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg