Basse67 2 Skrevet 29. August, 2019 (edited) Besøgte i dag denne skønne pige Perfekt kvinde krop lige til at spise Meget nærværende, varm og sød og fræk Hun er virkelig noget specielt, så pas godt på hende. Selve oplevelen vil jeg holde for mig selv, men er sikker på at hun kan opfylde mange ønsker https://annoncelight.dk/showad/178906 Redigeret 29. August, 2019 af Basse67 spelling 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 29. August, 2019 Hej Basse 67. Ja Angelina er skøn , skal møde hende om 5 dage , glæder mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Techmanden 208 Skrevet 29. August, 2019 Jeg har endnu ikke haft fornøjelsen. Hvordan er hendes billeder ift. virkeligligheden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 30. August, 2019 Hey Basse! tak for den søde anmeldelse og tak for et hyggeligt besøg, vi ses Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 115 Skrevet 30. August, 2019 Ja hun er dejlig har selv haft fornøjelsen af at være sammen med hende en del gange 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 127 Skrevet 30. August, 2019 Techmanden skrev, for 22 timer siden: Jeg har endnu ikke haft fornøjelsen. Hvordan er hendes billeder ift. virkeligligheden? De er retoucheret. Hun har en del tatoveringer. Men altså.. form/figur osv passer 100%. Hun er, som de andre skriver, super sød. Kan kun anbefale hende. Til trods for mit eget lidt klodsede besøg hos hende... (ikke hendes fejl overhovedet) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg