Hop til indhold

Recommended Posts

Guest går ned på knæ
lillefyr30 skrev, for 3 timer siden:

Hejsa

Er der noget her inden der har besøgt denne domina og måske kan fortælle mig om det et besøge være

 

https://annoncelight.dk/showad/276713

jeg kender hende ikke, men se den lille notits annoncelight har lavet i starten af hendes annonce. Kunne tyde på, at nogen har betalt hende på forhånd of derefter enten ikke har fået noget for pengene eller bare har følt sig snydt. Det har i hvert fald åbenbart været anmeldt til annoncelight og noteret af dem, da de har indsat denne lille advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
går ned på knæ skrev, den 29/8/2019 at 23:16:

jeg kender hende ikke, men se den lille notits annoncelight har lavet i starten af hendes annonce. Kunne tyde på, at nogen har betalt hende på forhånd of derefter enten ikke har fået noget for pengene eller bare har følt sig snydt. Det har i hvert fald åbenbart været anmeldt til annoncelight og noteret af dem, da de har indsat denne lille advarsel

Det er ikke fordi at man har været anmeldt til AL. Alle Ikke-VIP profiler har det stående øverst. Hvis man har krævet forudbetaling og bliver anmeldt - så bliver profilen slettet af AL. Man får ikke ‘bare ‘ sat en advarsel på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 8 timer siden:

Det er ikke fordi at man har været anmeldt til AL. Alle Ikke-VIP profiler har det stående øverst. Hvis man har krævet forudbetaling og bliver anmeldt - så bliver profilen slettet af AL. Man får ikke ‘bare ‘ sat en advarsel på. 

Hvorfor blander AL sig i om GPerne ønsker forudbetaling?

iflg flere af de piger jeg besøger er det mindre end hver 5 mand som dukker op. Og det efter at piger har forberedt sig, afsat tid i kalenderen og måske sagt nej til andre mænd. 

Iøvrigt har Mændene brugt timer af GP’ens tid på beskeder/emails frem og tilbagevinde sine specifike ønsker og lyster, for så at brænde hende af  

Måske AL, som sikkert læser med her, vil kommenterer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 1 time siden:

Hvorfor blander AL sig i om GPerne ønsker forudbetaling?

iflg flere af de piger jeg besøger er det mindre end hver 5 mand som dukker op. Og det efter at piger har forberedt sig, afsat tid i kalenderen og måske sagt nej til andre mænd. 

Iøvrigt har Mændene brugt timer af GP’ens tid på beskeder/emails frem og tilbagevinde sine specifike ønsker og lyster, for så at brænde hende af  

Måske AL, som sikkert læser med her, vil kommenterer?

Det er jo for at beskytte kunden mod bedrageri, hvilke også er deres moralske pligt at gøre .. Derfor advare de mod at forudbetale

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

De har vel deres grunde....AL altså.

Men Xena kræver ikke forudbetaling og det er et random placeret mærke på AL profilerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cippo skrev, for 2 timer siden:

Det er jo for at beskytte kunden mod bedrageri, hvilke også er deres moralske pligt at gøre .. Derfor advare de mod at forudbetale

Nu har jeg nok høre tanker om ALs brugere, og tror de selv evner at vurdere om de vil betale forud. 

Men du mener ikke at det er ok at pigerne prøver at beskytte sig mod de mange som snyder dem ved gentagende gange at udeblive fra aftaler?

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, 1 time siden:

Nu har jeg nok høre tanker om ALs brugere, og tror de selv evner at vurdere om de vil betale forud. 

Men du mener ikke at det er ok at pigerne prøver at beskytte sig mod de mange som snyder dem ved gentagende gange at udeblive fra aftaler?

om pigerne forlanger penge forud, er op til dem selv, jeg kommer aldrig til at forudbetale nogle, og har efterhånden ikke tal på hvor mange

gange jeg er gået igen, eftersom mange GP bruger falske billeder.

men at du forudbetaler er helt op til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig det er op til den enkelte om han vil betale forud!

derfor finder jeg det forkert at AL sletter pigernes annonce hvis de beder om forudbetaling, at AL evt advare mid at betale forud er en anden ting

modsat dig har jeg aldrig oplevet at billederne ikke passer, måske et par par gamle men ellers ikke. 

Men vi søger måske også i forskellige segmenter af GPer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Der er såmænd flere dominaer hvor jeg ikke betaler før seancen er overstået . 

Det kræver dog at jeg har været der flere gange . 

Jeg kender ikke Xena, da hendes træffetider ikke er særlig kundevenlige for den befolkningsgruppe der er arbejdsramte, hvilket jeg har lidt svært ved at forstå? 

Jeg har haft stor lyst til at besøge hende, men det er umuligt med mine ellers helt normale arbejdstider . 

Uden at kende hendes prisniveau så vil jeg sige at kontanthjælpen nok hurtigt vil være brugt hos hende :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...