Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var i dag hos dejlige Deer, og hun er uden tvivl det absolut bedste jeg har prøvet inden for thai verdenen.

Jeg havde tidligere været hos Daw på samme adresse, men fandt ud af, det faktisk var Deer jeg skulle have været til, på grund af noget forveksling og forvirring mellem de to annoncer i en ældre tråd herinde.

Jeg undrede mig dengang lidt, for den service jeg fik af Daw, syntes jeg ikke rigtig passede overens med beskrivelsen, selvom det var ganske udmærket. Det slog jeg hen som dårlig kemi eller træthed dengang.

Da jeg så fandt ud af, det var to forskellige piger måtte jeg afsted igen.

Og hold da kæft hvor var jeg glad for jeg gjorde det. Deer er noget af det sødeste, mest servicemindede, lækreste og uartige jeg har oplevet inden for thai piger, selvom jeg ikke er så velbevandret endnu.

Hun gav mig en dejlig pirrende massage, ikke en sædvanlig dybdegående og grundig thai massage, men en afslappende massage med dejlige berøringer, hvor hun stille og roligt bygger op, driller, tirrer og vifter med røven altimens man har fri udsigt i spejlet... Kunne næsten ikke ligge stille...

Den fik ikke for lidt til sidst. Blev slikket grundigt og vådt uden gummi, fik en finger i røven og hun tog den dybt.

Da hun endelig red mig skulle der ikke særlig mange stød til, før jeg kom, men der havde hun også bygget op til orgasmen i lang tid. Elsker sådan nogle oplevelser, og hun leverer hidtil en af de bedste af slagsen, hvis man vel at mærke respekterer at hun tager styringen og følger hendes regler.

I guder en dejlig thai krop! Godt nok med bryster der er hjulpet godt på vej, men de sidder sgu flot og ligger virkelig godt i hænderne! Hun er meget berøringsvenlig, kysser dybt og frækt og slikke glad, når hun først giver lov...

Snakkede en del med hende bagefter da hun gav mig en dejlig afslappende ansigtsmassage. Det handler meget om kemi for hende, hvilken service hun giver kunderne. Hvis man bare kommer for at knalde, behandler hende som en maskine og tror man kan gøre hvad man har lyst til med hende, får man nok ikke så behagelig en oplevelse. Jeg var helt oppe og ringe og støde... Er stærkt fristet til at komme igen...

Hun tager hjem til Thailand i morgen, men kommer igen om en tre ugers tid. Glæder mig allerede. Synes jeg kom lidt for hurtigt, og der er flere vinkler jeg gerne vil nyde hende fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...