Hop til indhold
Gæst

Lamyai Randers

Recommended Posts

Gæst

Hej var forbi hos Lamyai den anden dag, vel  modtaget af june den frækkert. Hun smider tøjet med det samme og viser sin lækre slanke krop

Vi ligger os og kysser og krammer, Jeg bliver beordret på ryggen og hun smider sin fisse i hovedet på mig og der bliver slikket til den store guldmedalje

Hun siger vend om og sætter sig til rette, hun lever sig helt ind i det og nyder det fuldt ud, der går nok 10 min så kan den simpelthen ikke holde til mere i den dejlige fisse og der bliver sprøjtet over det hele, hun bliver tørret og tager tøj på og siger der kommer en kunde om lidt

Bagefter kommer der en anden og jeg får en go gang oliemassage. Efter ca 15 min kommer der ny kunde til june og de går i den anden kabine, Der går ikke længe før der begynder at komme underlige lyde ?. Senere kan kan man tydeligt høre at hun igen får den helt store tur ( det var da godt jeg kom først ) Man må sige hun får brugt underlivet, men er også en sand mester

Nå men jeg bliver færdig og lusker af sted med et underligt smil 

Jeg kan kun anbefale Lamyai

 

En af de ivrige kunder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun er ikke på al men du kan jo google lamyai randers så er jeg sikker på der er gevinst

Og du kan godt glæde dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fidisko skrev, for 4 timer siden:

Hej var forbi hos Lamyai den anden dag, vel  modtaget af june den frækkert. Hun smider tøjet med det samme og viser sin lækre slanke krop

Vi ligger os og kysser og krammer, Jeg bliver beordret på ryggen og hun smider sin fisse i hovedet på mig og der bliver slikket til den store guldmedalje

Hun siger vend om og sætter sig til rette, hun lever sig helt ind i det og nyder det fuldt ud, der går nok 10 min så kan den simpelthen ikke holde til mere i den dejlige fisse og der bliver sprøjtet over det hele, hun bliver tørret og tager tøj på og siger der kommer en kunde om lidt

Bagefter kommer der en anden og jeg får en go gang oliemassage. Efter ca 15 min kommer der ny kunde til june og de går i den anden kabine, Der går ikke længe før der begynder at komme underlige lyde ?. Senere kan kan man tydeligt høre at hun igen får den helt store tur ( det var da godt jeg kom først ) Man må sige hun får brugt underlivet, men er også en sand mester

Nå men jeg bliver færdig og lusker af sted med et underligt smil 

Jeg kan kun anbefale Lamyai

 

En af de ivrige kunder

Det er ligesom Randers Banegård. Folk kommer og går. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...