dickens 666 Skrevet 29. August, 2019 Så blev hun vinget af. Det var et vældigt besøg hos en meget sød og service minded kvinde. Hendes blow er til ug med pil opad:) Hendes ridetur ovenpå var også tiptop det var ikke længe ladningen kunne holdes tilbage. Efterfølgende massage var dejligt desværre var der ikke en ekstra håndtrold til sidst incl og havde ikke ekstra mønt med. Tumps up herfra. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. September, 2019 Havde ikke besøgt Cream siden hun kom tilbage. Hun er blevet dejlig brunet på ferien, og kroppen er heldigvis som den plejer, ligesom hendes væsen ikke er til at stå for. Stå gjorde jeg nu, og Cream kæmpede en brav kamp for at lægge begejstringen ned ad et par omgange. Det lykkedes naturligvis. Efterfølgende stod den på nusse massage og hyggesnak. Hun prøvede til sidst om hun kunne lokke mere nærkamp ud af juhupinden, men der var ikke mere kampgejst . Det slog mig igen hvor fantastisk godt thaipiger holder sig. Cream må være omkring 40, og alt sidder flot, bortset fra en lille mavefold, som mange danske piger på 20 også har. Så det bliver en god weekend hvor jeg tilfreds og mæt kan surfe på sofaen, mens regnen pisker ned, og desværre umuliggør havearbejde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 649 Skrevet 6. September, 2019 Ærgerligt jeg ikke lige havde checket om Cream var tilbage tidligere i dag, hun er sku en fabelagtig GP, måtte nøjes med Berra på Jyllands Alle, ikke noget at anbefale, når nu byen har så meget fint at byde på lige nu. Men juhupinden fik da en omgang på ny matrikel, så er den vinget af. God weekend 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 26. September, 2019 LarsB skrev, den 06-09-2019 at 15:55: Ærgerligt jeg ikke lige havde checket om Cream var tilbage tidligere i dag, hun er sku en fabelagtig GP, måtte nøjes med Berra på Jyllands Alle, ikke noget at anbefale, når nu byen har så meget fint at byde på lige nu. Men juhupinden fik da en omgang på ny matrikel, så er den vinget af. God weekend LarsB hvis du besøger Cream, må du godt komme med en lille anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 649 Skrevet 27. September, 2019 Den flittige skrev, for 11 timer siden: LarsB hvis du besøger Cream, må du godt komme med en lille anmeldelse. Der har været flere skriv om Cream, som jeg også har kommenteret, de burde dække de gode oplevelser jeg har haft med hende. Men i korte træk er hun en dejlig smilende thai med godt humør, vel sidst i 30erne, flot naturlig krop, fantastisk røv og så har hun en energi under sex, som er helt utrolig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. September, 2019 LarsB skrev, for 11 minutter siden: og så har hun en energi under sex, som er helt utrolig Hun er nok den thai i byen med den bedste kondition. Jeg har aldrig set hende køre træt, selv om sveden drev. Og den numse arltsåå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 649 Skrevet 27. September, 2019 Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden: Hun er nok den thai i byen med den bedste kondition. Jeg har aldrig set hende køre træt, selv om sveden drev. Og den numse arltsåå Bliver sku helt liderlig bare ved tanken, desværre er jeg pt ikke så meget i byen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hamma 29 Skrevet 29. September, 2019 Eksisterer der billeder af Cream? Evt. PB? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. September, 2019 Hamma skrev, for 2 timer siden: Eksisterer der billeder af Cream? Evt. PB? Der ligger masser af billeder i mange mænds hukommelse, men jeg har ikke set noget der kunne deles elektronisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg