Hop til indhold
pgcand

Søger en udenlandsk pige

Recommended Posts

Bor du inden for ca. 100 km fra Vejle, og har eget sted kan du være den jeg søger. 

Jeg søger en udenlandsk pige, som  har lyst til uforpligtende sex med en udenlandsk fyr på 28 år. 

Jeg  har ikke så mange krav - eneste krav er nok, at vi mødes uden et stopur i baggrunden. Tanken om, at man skal gøre det på tid virker ikke rigtig på mig, og tager meget af oplevelsen. 

prisen jeg vil betale ligger på samme niveau, som den gennemsnitlige GP her på sitet.  

Send en mail med evt. billede uden ansigt samt dine data, så skal vi nok finde ud af det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble

Lad os håbe, at hun kan forstå dansk og kender din mailadresse? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
pgcand skrev, for 2 timer siden:

Bor du inden for ca. 100 km fra Vejle, og har eget sted kan du være den jeg søger. 

Jeg søger en udenlandsk pige, som  har lyst til uforpligtende sex med en udenlandsk fyr på 28 år. 

Jeg  har ikke så mange krav - eneste krav er nok, at vi mødes uden et stopur i baggrunden. Tanken om, at man skal gøre det på tid virker ikke rigtig på mig, og tager meget af oplevelsen. 

prisen jeg vil betale ligger på samme niveau, som den gennemsnitlige GP her på sitet.  

Send en mail med evt. billede uden ansigt samt dine data, så skal vi nok finde ud af det. 

Det med mailen har du helt ret i. 

Der skulle stå, at man kan sende en PM her. 

I forhold til sproget rammer du nok ved siden af. 

Der bor ca. 500.000 ikke etniske danskere i Danmark,  så mon ikke nogen af dem taler dansk og tilmed er kvinde :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Den er bare lidt svær den der med “uden stopur”. Hvad ligger der i det? 

Skal hun ikke hænge sig i, at du går 7-8 minutter over tiden, eller vil du have hende i ubegrænset tid, så længe du kan og vil? 

Og du vil betale det som den gennemsnitslige GP’er her på sitet... hmm, ja det kommer så også igen ud på, hvad du mener med “uden stopur”. 

Tror det er de færreste GP’er der vil gå med på den præmis. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 5 timer siden:

Den er bare lidt svær den der med “uden stopur”. Hvad ligger der i det? 

Skal hun ikke hænge sig i, at du går 7-8 minutter over tiden, eller vil du have hende i ubegrænset tid, så længe du kan og vil? 

Og du vil betale det som den gennemsnitslige GP’er her på sitet... hmm, ja det kommer så også igen ud på, hvad du mener med “uden stopur”. 

Tror det er de færreste GP’er der vil gå med på den præmis. 

 

Thomas N. skrev, for 5 timer siden:

Jeg har fået nogle henvendelser fra de denne annoncen er henvendt til. Nemlig nogle "private" piger, altså ikke GP´er. 

Hvis jeg søger en GP er det rigeligt at vælge imellem med alle de fantastiske piger der findes på annoncelight.dk

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Mystisk! Det med “henvendelser fra private piger” står som om jeg har skrevet. Det har jeg ikke. 

Men, hvorfor søger du private piger gennem eroguide? Måske mange private piger læser med? Ved det ikke, men i følge dig, så ja. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

mon ikke du skulle prøve sugardating, der er pæn mange udlændinge efterhånden, som også taler dansk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cippo skrev, for 21 timer siden:

mon ikke du skulle prøve sugardating, der er pæn mange udlændinge efterhånden, som også taler dansk

Har ofte overvejet det, men er ærligt talt for nærig til at betale for et abonnement på sugardating.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
pgcand skrev, for 3 timer siden:

Har ofte overvejet det, men er ærligt talt for nærig til at betale for et abonnement på sugardating.dk

Well intet er gratis, men det er nu godt givet ud :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...