Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde lige lyst til at mødes med Jasmin, der, udover at se underskøn ud, huserer på Pussy Galores. 

Jeg har pt. prøvet at ringe tre gange og har faktisk også været henne og banke på, dog med meget små slag, da der var en masse åbne vinduer til lejligheden bag og jeg, dum som jeg er, ikke kunne gennemskue hvor dørklokken var, hvis der overhovedet er en. 

Nogen der kan hjælpe mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overskriften skulle ikke undre mig. Jeg tror, at dele af bordelbranchen i København efterhånden ligger i respirator.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 8 timer siden:

Overskriften skulle ikke undre mig. Jeg tror, at dele af bordelbranchen i København efterhånden ligger i respirator.

Kigger man på hvad der er af udenlandske piger i Kbh på AL, så er der vel en grund til at bordelbranchen ser død ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denskævepik skrev, for 16 minutter siden:

Kigger man på hvad der er af udenlandske piger i Kbh på AL, så er der vel en grund til at bordelbranchen ser død ud.

Her stikker du fingeren lige ned i såret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90

Jeg har oplevet at pigen går hjem, eller de lukker lidt tidligere, hvis det har været en stille dag. 

Det kan være grunden til, at ingen åbnede for dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jaqueline

<3

Vil bare lige komme med en lille sød indskydelse :) bordelbranchen er på ingen måder død :wub:... Også selvom nettet bugner af udlandske piger

Til halv pris, så er der stadig gentlemen der ønsker et Dansk håndværk :D<3 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jaqueline skrev, for 7 minutter siden:

<3

Vil bare lige komme med en lille sød indskydelse :) bordelbranchen er på ingen måder død :wub:... Også selvom nettet bugner af udlandske piger

Til halv pris, så er der stadig gentlemen der ønsker et Dansk håndværk :D<3 

 

Det er der! Men antallet er faldende. Bare se på indlæggene herinde, hvor folk nærmest er ved at falde over hinanden for at få  discountpriser. Der er efterhånden også langt imellem anmeldelser af danske piger herinde, hvilket ligeledes kunne være en indikator på et faldende besøgstal hos danske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 7 timer siden:

Her stikker du fingeren lige ned i såret.

Og i den anden hånd står jeg med en kæmpe stor saltbøsse, klar til at hælde salt i såret :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jaqueline

De fleste af mine faste kunder er slet ikke på ero guide:rolleyes: ( selvom jeg synes det er et super godt forum)!!!!!

for de fleste fylder sex kun 10 % hvis du får masser af det og har go økonomi 

Og 90 % hvis det er det modsatte... 

Men igen, er det smag og behag...... men med stor respekt de mange anmeldelser, for mine smukke søde og udlandske kolleger <3:wub:

Men er enig om Konkurrencen er stor, men det gode ved det er, at ingen af os hviler på bauerbæren :D

Hvilken er super godt for alle Kunderne / mændene <3

 

 

 

 

Redigeret af Jaqueline

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...