Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været hos dem 3 gange, de to med Helen. Hun er dygtig til at bruge.brysterne til en pirrende b2b, og hun spurgte begge gange om jeg ville have sex. Ved ikke om hun gør det til alle. Det var i Valby.

Skrevet

Jeg var hos Jenny for et par dage siden. God b2b med afslutning,  men fik at vide at Hun ikke gav fp lige i øjeblikket?

Skrevet
  • Author
Bumse skrev, for 1 time siden:

PS hun var god

okay tak kunne være jeg skulle prøve Helen 

Skrevet
  • Author
Punjaras skrev, for 36 minutter siden:

Jeg var hos Jenny for et par dage siden. God b2b med afslutning,  men fik at vide at Hun ikke gav fp lige i øjeblikket?

okay lyder heller ikke dårligt, afslutning i munden eller hvordan ?  ok ingen fp i øjeblikket så hun tilbudt det før i tiden? 

Skrevet

Desværre ikke I munden, men var godt tilfreds. Fik ingen ide om hvad der var blevet tilbudt før i tiden. Men kan kun forestille det.

Skrevet
  • Author
Punjaras skrev, for 5 minutter siden:

Desværre ikke I munden, men var godt tilfreds. Fik ingen ide om hvad der var blevet tilbudt før i tiden. Men kan kun forestille det.

ok  

Skrevet

Hun har nok Moon som Thailænder siger.

Så om nogle dage er hun nok klar til fp igen :D

Skrevet
  • Author
newbee skrev, for 19 timer siden:

Hun har nok Moon som Thailænder siger.

Så om nogle dage er hun nok klar til fp igen :D

var jo en mulighed, har du været sammen med hende da ? ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.