Hop til indhold
Guest BM29

Miss Sia - Tåstrup

Recommended Posts

Guest BM29

ADVARSEL STÆRKE BILLEDER !!!!

https://misssia.wixsite.com/misssia/kopi-af-galleri?lightbox=dataItem-jmz08ie22

 

Det er godt nok et stykke tid siden jeg sidst har besøgt Miss Sia, men behovet for et besøg opstod meget akut, og jeg tog chancen, fik en tid ,  og tog forbi Tåstrup en meget sen aftentime. 

Det skulle jeg så ikke komme til at fortryde , for det blev en af de aftner og oplevelser der formentlig vil sidde i kroppen i de næste mange dage, og i hukommelsen endnu længere . 

Miss Sia er helt fantastisk, og alle mine behov for for en smertefuld og oplevelsesrig oplevelse blev i den grad opfyldt . 

Selvom flere kalder mig en sur gammel mand her på boardet, så vil jeg bare sige at det rent faktisk godt kan lade sig gøre at få mig i godt humør, og opskriften er enkel : Gør som Miss Sia ( og et par andre herskerinder/dominaer som jeg tidligere har anmeldt ) . 

Det blev en seanse hvor jeg havde tilføjet et par nye justeringer til den efterhånden indarbejdede "to do liste " - og de ændringer kommer nok med i de kommende seancer , for det var godt nok en god ide ! 

Kroppen er lidt kvæstet  i dag, ikke blot fordi Miss Sia er en hård domina , men også fordi det er godt nok sent at komme i seng klokken 01.30 når vækkeuret bipper igen 4 timer senere . Det er et ekstra plus i min bog at jeg lige bliver føjet på listen på et tidspunkt hvor de fleste dominaer har smidt latexdragten, hængt piskene på plads og er på vej ud i det mere civiserede samfund . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...