Hop til indhold

Alice Adventure

Featured Replies

Skrevet

mener at have set hendes annonce i eb for horsens men du kan prøve at ringe til hende :lol:

Skrevet
  • Author

nååå ja det kan jeg ;)

det må jeg prøve næste gang jeg kommer hjem på weekend

Skrevet

Jeg har prøvet hende et par gange. Hun reklamerede med, at ligge blindfoldet og at man så bare kunne komme og blive betjent. Det synes jeg jo er skide frækt. Men hold da kæft hun ødelagde stemningen med knævren fra start til slut.

Skrevet

Jeg har prøvet hende et par gange. Hun reklamerede med, at ligge blindfoldet og at man så bare kunne komme og blive betjen

Hvor har du læst det?

Skrevet

Jeg har prøvet hende et par gange. Hun reklamerede med, at ligge blindfoldet og at man så bare kunne komme og blive betjent. Det synes jeg jo er skide frækt. Men hold da kæft hun ødelagde stemningen med knævren fra start til slut.

Ja du har ret, jeg blev også fangede af det blindfold og som du skriver hun knævrede fra start til slutningen. Jeg jeg besøgte hende i Næstved da hun var der 1gang hver anden uge.

Jeg besøgte hende igen et par uger senere for at håbe hun ikke snakkede lige som sidst men det gjorde hun. Så kan hellere anbefaler hende lige som prøvemand skriver

Skrevet
  • Author

nå okay træls at hun ikke kan stoppe med at snakke. men man har da noget man kan komme i munden på hende ;)

har ikke tænkt jeg skulle helt til Frederiksberg. da jeg er fra det midt jyske..

Skrevet

Udover at hun snakker, er hun så et godt hug? Lever hun sig med i tingene? Hun ser jo lækker ud hvis man er til rigtige kvinder, holder det i virkeligheden? Hendes bryster ser lidt stoppede ud, hvordan er de mellem hænderne?

• 1 year later...
Skrevet

Hun snakker meget, og minder om en med posttraumatisk stress, måske derfor hun snakker så meget?

Yder egentligt en ok service, men ikke lige min type. Er til de lidt yngre og sprøde, men heldigvis er der noget for enhver smag.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.