Hop til indhold
Polle

Appel fra Anita hvor er hun nu ?

Recommended Posts

Hejsa venner har for lang tid siden hygget mig med hende. Og vil nu gerne prøve hende igen, men hvor er hun nu ?

På forhånd tak for hjælpen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Du mener fra Amita? 

Hun er hos Khat på Dr. Margrethesvej  

8621 2527

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 28.8.2019 at 13:31:

Du mener fra Amita? 

Hun er hos Khat på Dr. Margrethesvej  

8621 2527

Er hun tilbage for hun stoppede der igen?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
steve skrev, 1 time siden:

Er hun tilbage for hun stoppede der igen?

 

Jeg besøgte hende der, i sidste uge :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Jyskpik skrev, for 2 minutter siden:

Giver hun lige så god service som da hun var ved Amita, og er hun der endnu?

Ja fantastisk service. Nej ikke ved Amita

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Jyskpik skrev, for 2 minutter siden:

Ok mente også om hun stadig er ved Khat?

Mig bekendt ja. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er Khat så navnet på den ældre kvinde jeg besøgte for en tre-fire uger siden? Klinikken hedder noget andet som jeg ikke husker.

 

Redigeret af Hedonis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Hedonis skrev, for 2 minutter siden:

Er Khat så navnet på den ældre kvinde jeg besøgte for en tre-fire uger siden? Klinikken hedder noget andet som jeg ikke husker.

 

Ja Khat er ældre. Hun kan godt virke lidt underlig under massagen, sådan lidt svævende i sin tale. Jeg mener at huske at der nu står Khat på facaden, men det er nogle uger siden jeg kørte den vej forbi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men jeg så ikke andre på klinikken den dag, så skal man måske udtrykkeligt spørge efter Appel (som jeg ikke har haft fornøjelsen af endnu)?

Jeg synes at Khat var som de fleste med pirringer undervejs, men egentlig ikke så god til det afsluttende. Hun var heller ikke meget for at smide noget af tøjet. Det koster ekstra og jeg vil gerne ha kropskontakten med når vi når dertil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Hedonis skrev, for 3 minutter siden:

Men jeg så ikke andre på klinikken den dag, så skal man måske udtrykkeligt spørge efter Appel (som jeg ikke har haft fornøjelsen af endnu)?

Jeg synes at Khat var som de fleste med pirringer undervejs, men egentlig ikke så god til det afsluttende. Hun var heller ikke meget for at smide noget af tøjet. Det koster ekstra og jeg vil gerne ha kropskontakten med når vi når dertil.

Ja hende skal man træffe aftale med på forhånd. Jeg tror faktisk at hun arbejder selvstændigt, og bare lejer pladsen. Mutter kan i al fald ikke booke for Apple. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror du skal spørge specifikt efter appel.  Tror ikke hun er der hver dag.  Bed om hendes nummer til gentagelsesbesøg hvis du synes om hende. Sidste gang jeg skrev kunne hun først dagen efter. 
8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
8000 skrev, Lige nu:

Tror ikke hun er der hver dag.

Eller også har hun travlt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Eller også har hun travlt :) 

Hun smider sku tossen ud der render rundt med håndklæde om livet. Hvis jeg melder min ankomst. :biggrin:

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
8000 skrev, for 10 minutter siden:

Hun smider sku tossen ud der render rundt med håndklæde om livet. Hvis jeg melder min ankomst. :biggrin:

Sludder, jeg har aldrig håndklæde på. De andre skal da se godterne :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ringede der til i dag og fik at vide at hun først hvad der mandag, så jeg tog istedet til Randers og fik en god oplevelse med Emmie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, den 7.11.2019 at 17:57:

Jeg ringede der til i dag og fik at vide at hun først hvad der mandag, så jeg tog istedet til Randers og fik en god oplevelse med Emmie. 

Hej

Har Emmie en annonce?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...