Jaco23 2 Skrevet 28. August, 2019 Hej jeg vil høre i dette forum om der er nogen private eller andet der har en gangbang klub/loge som det var muligt at blive en del af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jaco23 2 Skrevet 28. August, 2019 Jaco23 skrev, for 1 minut siden: Hej jeg vil høre i dette forum om der er nogen private eller andet der har en gangbang klub/loge som det var muligt at blive en del af. I Jylland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. August, 2019 Jeg blev kontaktet af en herre via e-mail som har sådan en loge (kortklub). Jeg har tilkendegivet at jeg gerne vil være deres gevinst når de spiller kort. De skulle holde til i syd Jylland. Håber jeg hører mere fra dem og giver dig besked hvis det er ok med manden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jaco23 2 Skrevet 29. August, 2019 Nemtøs skrev, for 18 timer siden: Jeg blev kontaktet af en herre via e-mail som har sådan en loge (kortklub). Jeg har tilkendegivet at jeg gerne vil være deres gevinst når de spiller kort. De skulle holde til i syd Jylland. Håber jeg hører mere fra dem og giver dig besked hvis det er ok med manden. Mange tak håber at høre fra dig igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg