Hop til indhold
tubbe

**Beauty Seline ** NEW in Vanløse !!100% real pictures

Recommended Posts

Jeg har været på besøg hos Seline

Jeg gik derfra med et smil på læben, men det her er også en anmeldelse, der stikker i øst og vest.

Seline er fuldstændig URIMELIG smuk - I mine øjne toppede vorherre sit skabeværk, den dag han skabte hende. Hun er lille og fin - uden at være spinkel/tynd. Hendes bryster er i den nedre kategori for størrelser - men ikke bittesmå. Hendes øjne stråler. Hendes læber er fyldige og smilende. Hendes bagdel - OMG!

Man kunne jo vælge bare at kigge på hende en halv time, men der skulle jo også ske lidt. Blowjob - Excellent. Men paradoksalt nok er hun ikke såååå vild med at man rører ved hende. "Don't touch my nipples, I don't like it". Hver eneste gang jeg prøvede at tage fat i hende eller bare stryge hendes hår, strittede hun imod. Da hun red mig bagfra, forsøgte jeg at tage blidt fat i hendes ankler - DET KUNNE HUN IKKE LIDE!

Jeg fik nogenlunde hvad jeg kom efter og som sagt, så er Seline både smuk, men også VIRKELIG sød. Pas godt på hende, det fortjener hun:-)

- Tubbe

Del dette indlæg

Link til indlæg

100% agree. For me she was basically a doll that you couldnt touch!! Her new place is 100% not discret. Right next to s school with small kids. She has a big screen monitor and sees you walking behind the building to what I feel is a scum hole!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...