Hop til indhold
ChoosyVery

Sød og slank naturlig blondine i Aarhus centrum

Recommended Posts

Jeg besøgte hende her, der ikke har noget navn i annoncen: https://annoncelight.dk/showad/274792

Det gør hende jo lidt svær at genkende/finde igen, men jeg tænkte at jeg ville lave en anmeldelse alligevel, da hun faktisk er et besøg værd. 

Annoncen overskrift sagde "❤New New❤First time in Aarhus C❤Pretty and Sexy Blondine with natural body❤Real photo 100%❤️Privat/Diskret❤Only few days❤❤❤", og jeg faldt for det med naturlig krop og især da hendes billeder viste nogle pænt store bryster. Det er bare ikke hende på billederne, viste det sig. 

Alligevel blev jeg ikke skuffet: Da hun åbnede døren i en stram corsage og på høje hæle kunne jeg jo se, at hun ganske rigtigt var helt naturlig, bare mere slank end på billedern men lækker og velformet - sær de lange flotte ben tændte mig. Og de kan sådan set godt ligne dem på billederne. Brysterne var meget mindre, men ganske rigtigt naturlige og ikke mindst pæne, omkring en B-skål. Læg dertil kønt ansigt, godt humør og en sød og venlig attitude og jeg følgte mig med det samme velkommen. Sød og lækker, det kunne jo ikke gå galt!

Da det var første gang tog jeg dog kun femten minutter til 500 kroner. Det gav hos hende fransk begge veje, danske i flere stillinger og et par sorte kys til hende var hun heller ikke ked af. Hun fumlede lidt med kondomet (fransk var også med kondom), men vi fandt ud af det og så fik hun ellers i forskellige stillinger,. Undervejs var der intet hastværk eller klager, men hun var omvendt heller ikke den mest indlevende jeg har oplevet. Man kunne sige at hun er professionel på en behagelig måde. 

Jeg synes det var god valuta for 500 med sådan en pæn, sød, glad og slank sag. Stedet er velkendt i Aarhus centrum, og pænt og rent. Pigen er fra Polen, taler fint engelsk, har som sagt intet navn (!), og bliver så vidt jeg forstod et par uger i Danmark. Efter Aarhus skifter hun sted (måske flere gange?), og jeg synes at huske at Odense var på programmet. 

Anbefales herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...