Mads73 284 Skrevet 28. August, 2019 Hej. Besøgte Masja i starten af denne uge. Jeg havde længe vil prøve en af pigerne i Hvidovre opgangen, for et 20 min lige på knald. Masja skriv tilbage at hun var ledig og 30 min efter var jeg ved hendes dør. Det var hendes veninde Cassandra der åbnede døren, som nu også så noget "spiselig" ud. - Stedet. Hvidovre bolle opgang, nemt at finde og parkering ok, (jeg var der om aften). Jeg vil dog nødig komme der i almindelig arbejdstid, da der står stillads uden for vinduerne, så helt sikkert ikke diskret i arbejdstiden. De hører til i stueetagen i en pæn lejlighed med stue/køkken og 2 værelser(bollerum) Efter serviceydelser blev aftalt ( 20 min) blev jeg sendt i bad. Hendes Engelsk er ok forståeligt, så ikke nogle problemer med kommunikationen. Efter badet, og på vej ind i værelset sad Cassandra i sofaen og hun fik lige et kik da jeg gik forbi. frækkert. -Pigen. Masja fra Polen, er som billederne. En lækker sag på ca. 22 år, 170 cm 50-55 kg. slank med pæne B skål og en lækker talje. Hun var pakket ind i en lækker sort kjole som lige skjulte hendes hjerte formet bagdel. Hun var lidt "fjantet" på den søde gfe måde, let flirtende og berøringsvenlig. Jeg vil sku vove at kalde hende for naboens datter - look. -Akten. Startede med BJ uden, bolle slik og slik op ad skaftet. ca 2 min så kom der hætte på og hun fortsatte lidt med sut uden på, hvilket også var dejligt. forskellige stillinger blev prøvet. Bedst var Doggystyle, lækkert syn med den hjerteformet røv. Der blev pumpet så sveden kom frem og hun tog godt imod med indlevelse i bevægelser og lyd. En flexibel pige, som gjorde at man kunne komme til at give den gas. det var god og hot sex. 20 min til 400 kr, god pris, rigtig god sex, lækker pige, for lidt tid. Det er mine stikord, og jeg er rigtig godt tilfreds. looks – 9 pæn og ren gfe - 6 kyssede lidt og krammede til sidst. stedet – 9 pænt, nemt at finde- kemi 9 Sød og dejlig af være sammen med. Kommunikation ok og ønsker opfyldt gentagelsesfare – 10 ja tak og dou med hendes veninde 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thor55 43 Skrevet 29. August, 2019 Mads73 skrev, den 28.8.2019 at 06:06: Hej. Besøgte Masja i starten af denne uge. Jeg havde længe vil prøve en af pigerne i Hvidovre opgangen, for et 20 min lige på knald. Masja skriv tilbage at hun var ledig og 30 min efter var jeg ved hendes dør. Det var hendes veninde Cassandra der åbnede døren, som nu også så noget "spiselig" ud. - Stedet. Hvidovre bolle opgang, nemt at finde og parkering ok, (jeg var der om aften). Jeg vil dog nødig komme der i almindelig arbejdstid, da der står stillads uden for vinduerne, så helt sikkert ikke diskret i arbejdstiden. De hører til i stueetagen i en pæn lejlighed med stue/køkken og 2 værelser(bollerum) Efter serviceydelser blev aftalt ( 20 min) blev jeg sendt i bad. Hendes Engelsk er ok forståeligt, så ikke nogle problemer med kommunikationen. Efter badet, og på vej ind i værelset sad Cassandra i sofaen og hun fik lige et kik da jeg gik forbi. frækkert. -Pigen. Masja fra Polen, er som billederne. En lækker sag på ca. 22 år, 170 cm 50-55 kg. slank med pæne B skål og en lækker talje. Hun var pakket ind i en lækker sort kjole som lige skjulte hendes hjerte formet bagdel. Hun var lidt "fjantet" på den søde gfe måde, let flirtende og berøringsvenlig. Jeg vil sku vove at kalde hende for naboens datter - look. -Akten. Startede med BJ uden, bolle slik og slik op ad skaftet. ca 2 min så kom der hætte på og hun fortsatte lidt med sut uden på, hvilket også var dejligt. forskellige stillinger blev prøvet. Bedst var Doggystyle, lækkert syn med den hjerteformet røv. Der blev pumpet så sveden kom frem og hun tog godt imod med indlevelse i bevægelser og lyd. En flexibel pige, som gjorde at man kunne komme til at give den gas. det var god og hot sex. 20 min til 400 kr, god pris, rigtig god sex, lækker pige, for lidt tid. Det er mine stikord, og jeg er rigtig godt tilfreds. looks – 9 pæn og ren gfe - 6 kyssede lidt og krammede til sidst. stedet – 9 pænt, nemt at finde- kemi 9 Sød og dejlig af være sammen med. Kommunikation ok og ønsker opfyldt gentagelsesfare – 10 ja tak og dou med hendes veninde Du var mere heldig en mig. Betalte 400, fik bad og kom ind i værelset og pigen påstod at der ikke var betalt noget. Forstår det ikke rigtig og ville betale 200 mere men der manglede så stadig 200. Gik min vej og prøver at undgå de der billige østpiger. Danske piger fremover der har aldrig været problemer de sidste 30 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mads73 284 Skrevet 29. August, 2019 Thor55 skrev, 1 time siden: pigen påstod at der ikke var betalt noget Okay. Det er jeg godt nok chokeret over at hun kan finde på, Ikke det indtryk jeg har af hende. Håber da ikke det er noget man kan risikerer på adressen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pudden 178 Skrevet 29. August, 2019 I don't think she's Polish, clearly she's speaking Russian with her flat mates. I don't know why, but a lot of the girls at Hvidovre bollefabrik lie about their origin. I had a good experience with her, except that her pussy wasn't very tight and I almost didn't feel anything when I was pounding her. For sure she could use some geisha ball exercising. Also, she's not slim or slender, I would say she's average as far as body fat is concerned and she's got some belly fat, probably due to giving birth. However, she has very nice body proportions so her overall appearance is very good. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
APmøller 79 Skrevet 30. August, 2019 Betalte 400 og gik i bad...unserligt at du så ikke kunne betale 200 mere, du tog vel ikke på hende eller gik på badeværelset i 10 minutter, for så er tiden jo forlængst røget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg