Hop til indhold
ColaMichael

Thailand januar

Recommended Posts

Hej boys

jeg skal en tur over Bangkok i 5 dage til januar - hvilke klubber/ beerbars/ gogo  kan i anbefale . Nogen hemmelige tips ?

derefter overvejer jeg som skrevet i anden tråd siem reap eller Pattaya ....hvad syntes i ?

jeg takker på forhånd for lidt hjælp .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej ColaM

Hvis jeg fortæller dem til dig, så er de jo ikke hemmelige mere  :D nej spøg til side

prøv at læse nogle af brugerne her på EG, der findes over 100 af troværdige og dugfriske beretninger fra BKK og PTT,

inden for det sidste års tid, at skulle begynde at remse dem op igen :(

Der er mange troværdige brugere her på EG, så hvad venter du på min ven :)

men held og lykke med turen til januar

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har såmænd læst rigtig mange af dem vedr Bangkok. Men mangler de “hemmelige” tips som jeg kan jage.

vedr siem reap eller pattaya mangler jeg nogle inputs . Nogen må vide noget.

vi ses derude !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit hemmelige tips :D:razz: i Pattaya er at gå langs gaderne i centrum, og når man så ser noget som tænder en, så sender man hende sit største smil.

Hvis hun smiler tilbage går man hen til hende og siger højt HALLO sexiii ladiiii. :lol: Det er en sikker vinder man skal ikke undervudere thaierne humor og charme.

De fleste gp er meget prof og er rigtige gode til at underholde dig på baren med samtale og div spil pool og billiard mens de lokker ladydrink ud af dig.

Nu ved jeg hvad du skal  i Bangkok, men hvis det kun handler om fisse og hornmusik vil jeg anbefale dig at tage til pattaya med det samme, da alt sjove er samlet i centrum.

God tur til januar, men pas på man bliver afhængig af det.:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

vedr. Siem Reap og Pattaya.

Turist og se "rigtige" Thailand og ikke meget natteliv og mongering Siem Reap

Hvis det er hard core mongering og gerne meget fest og natteliv Pattaya

 

Det bedste hemmelig trick er at være mega afslappet og tag det som det kommer og vælg piger som smiler til dig og gerne vil være tæt på dig og gerne kigger dig i øjnene.

De giver de bedste oplevelse.

Selvom pigen er all over you men hun vælger altid at sidde med ryggen til dig så find en anden pige. Min egen erfaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
omega88 skrev, den 28.8.2019 at 22:30:

tage til pattaya med det samme, da alt sjove er samlet i centrum.

Man kan også fra Pattaya vælge at tage en bath-bus ud ad Thrappaya road til Jomtien, hvor pigerne er mere afslappede og musikken normalt ikke så høj - og man kan få lækker dansk mad i Soi White House ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...