Hop til indhold
Guest Aalborgfyren90

Jasmin - Aalborg

Recommended Posts

Guest Aalborgfyren90

Hej,

Jeg har besøgt denne pige i Vejgaard.

https://annoncelight.dk/showad/249643

Sød pige, lidt genert, dansk/nordjysk og umiddelbart en pæn pige. Men det er desværre ikke pigen på billederne. På billederne er der blondt langt hår, fyldige bryster og umiddelbart en flot figur. Pigen i virkeligheden har noget mere flade bryster, kort mørkt hår, et par små tatoveringer og er mere spinkel i figuren - dog stadig en køn pige. Alderen og højden passer meget godt, men resten vurderer jeg ikke passer helt. 

Det hun yder er rigtig godt og man kan godt fornemme at hun ikke er en “prof” ift. denne branche - hvilket ikke er skidt. Blev bare lidt skuffet når man havde forventet en anden person. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborgfyren90 skrev, for 27 minutter siden:

Hej,

Jeg har besøgt denne pige i Vejgaard.

https://annoncelight.dk/showad/249643

Sød pige, lidt genert, dansk/nordjysk og umiddelbart en pæn pige. Men det er desværre ikke pigen på billederne. På billederne er der blondt langt hår, fyldige bryster og umiddelbart en flot figur. Pigen i virkeligheden har noget mere flade bryster, kort mørkt hår, et par små tatoveringer og er mere spinkel i figuren - dog stadig en køn pige. Alderen og højden passer meget godt, men resten vurderer jeg ikke passer helt. 

Det hun yder er rigtig godt og man kan godt fornemme at hun ikke er en “prof” ift. denne branche - hvilket ikke er skidt. Blev bare lidt skuffet når man havde forventet en anden person. 

Pigen på billederne har vist også sine sager, med det skridtbind hun har monteret er der vist russere på besøg:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborgfyren90 skrev, den 27/8/2019 at 20:16:

Hej,

Jeg har besøgt denne pige i Vejgaard.

https://annoncelight.dk/showad/249643

Sød pige, lidt genert, dansk/nordjysk og umiddelbart en pæn pige. Men det er desværre ikke pigen på billederne. På billederne er der blondt langt hår, fyldige bryster og umiddelbart en flot figur. Pigen i virkeligheden har noget mere flade bryster, kort mørkt hår, et par små tatoveringer og er mere spinkel i figuren - dog stadig en køn pige. Alderen og højden passer meget godt, men resten vurderer jeg ikke passer helt. 

Det hun yder er rigtig godt og man kan godt fornemme at hun ikke er en “prof” ift. denne branche - hvilket ikke er skidt. Blev bare lidt skuffet når man havde forventet en anden person. 

Havde du søgt på vendelpigen herinde så havde du fundet  ud af at de fusker med deres billeder. Deres annoncer på annoncelight er med jævne mellemrum oplyst med rødt at profilen bruger falske billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborgfyren90

@Frodige Ida Men jeg så ikke lige nogen sammenhæng med Vendelpigen. 

Det skal iøvrigt siges at det virkede til at hun var “selvstændig”. Det var ved hende privat og som sagt så virkede ikke til at være en prof. 

PS: hun annoncerer igen under et andet profilnavn nu

https://annoncelight.dk/showad/274404

Redigeret af Aalborgfyren90

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborgfyren90 skrev, for 21 minutter siden:

@Frodige Ida Men jeg så ikke lige nogen sammenhæng med Vendelpigen. 

Det skal iøvrigt siges at det virkede til at hun var “selvstændig”. Det var ved hende privat og som sagt så virkede ikke til at være en prof. 

PS: hun annoncerer igen under et andet profilnavn nu

https://annoncelight.dk/showad/274404

Med advarsel om falske billeder. Tror nu i dette tilfælde er ægte billeder.

Hvorfor tror du at man skal skrive pigens navn og ikke må ringe??

Måske det er fordi der sidder en lille træls mand bag de piger og styre dem.

Arbejde sammen med en af hans piger som ikke var i kløerne på ham mere og du skulle bare vide hvad han har gang i.

i mine øjne er det lige så slemt som de handlede udenlandske piger

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborgfyren90

@Frodige Ida

Advarsel eller ej - billederne er ikke af den danske pige man møder. Det er jeg helt sikker på. 

Ved ikke hvorfor man skal skrive navnet, men det var 100% hende selv der skrev tilbage. Jeg så i vinduet at hun skrev på telefonen, hun oplyste nogle ting, som kun en person på stedet kunne have gjort. Og der var kun hende i lejligheden. 

Jeg afviser ikke at hun måske arbejder sammen med andre, men jeg kan kun sige det jeg observerede/oplevede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborgfyren90 skrev, for 43 minutter siden:

@Frodige Ida

Advarsel eller ej - billederne er ikke af den danske pige man møder. Det er jeg helt sikker på. 

Ved ikke hvorfor man skal skrive navnet, men det var 100% hende selv der skrev tilbage. Jeg så i vinduet at hun skrev på telefonen, hun oplyste nogle ting, som kun en person på stedet kunne have gjort. Og der var kun hende i lejligheden. 

Jeg afviser ikke at hun måske arbejder sammen med andre, men jeg kan kun sige det jeg observerede/oplevede. 

Der er så meget i som gæster ikke ved på godt og ondt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Der er så meget i som gæster ikke ved på godt og ondt.

 

Gælder vel også den anden vej???.........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Frodige Ida skrev, for 23 minutter siden:

Ja men nu handlede det om pigen og ikke gæsten.

Hvornår har du egentlig planer om at lande på Fynsland igen frække Ida????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...