Guest smukke Sara Skrevet 27. August, 2019 At finde en GP der tager imod kvinder og som har LYST til det. Gider bare ikke kigge 500 annoncer igennem. Og har altså også nogle krav hvordan pigen skal være. Føler mig sgu lidt sær på det punkt. Måske det er varmen der stiger mig til hovedet?? Nej, jeg mener det altså. Jeg ELSKER en mandekrop. Men det er bare så læææænge siden jeg har rørt ved en kvinde HELP..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 27. August, 2019 smukke Sara skrev, for 11 minutter siden: At finde en GP der tager imod kvinder og som har LYST til det. Gider bare ikke kigge 500 annoncer igennem. Og har altså også nogle krav hvordan pigen skal være. Føler mig sgu lidt sær på det punkt. Måske det er varmen der stiger mig til hovedet?? Nej, jeg mener det altså. Jeg ELSKER en mandekrop. Men det er bare så læææænge siden jeg har rørt ved en kvinde HELP..... For lige at citere dig selv smukke, "Hvad du ønsker, skal du få.". Så du skal sq da nok finde en anden Q der er legesyg, også i den her varme. Gid man ku være en flue på væggen imens eller blive inviteret med i legen når i synes.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Richard Kimble Skrevet 27. August, 2019 Da jeg læste tråden, så troede jeg i hjertets dyb, at det var spam, som skulle anmeldes! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 27. August, 2019 Wow. Lige hvad jeg har ventet på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2160 Skrevet 27. August, 2019 (edited) smukke Sara skrev, for 2 timer siden: At finde en GP der tager imod kvinder og som har LYST til det. Gider bare ikke kigge 500 annoncer igennem. Og har altså også nogle krav hvordan pigen skal være. Føler mig sgu lidt sær på det punkt. Måske det er varmen der stiger mig til hovedet?? Nej, jeg mener det altså. Jeg ELSKER en mandekrop. Men det er bare så læææænge siden jeg har rørt ved en kvinde HELP..... Der er en del piger på klinikkerne der tilbyder lesbisk. Blandt andet et par af de piger jeg har besøgt - og de findes ikke sødere ... Så du kan måske finde en klinikpige, der enten er herinde eller kan kontaktes pr mail .. så kan du spørge hende ... Jeg lægger mærke til det, fordi jeg selv overvejer at spørge om der kan arrangeres en trekant med den ene pige (mest) i centrum - det ville jeg gerne opleve en gang. Undrede mig da osse lidt over indlægget ... tænkte, i piger kender da sikkert hinanden lidt indbyrdes ... Redigeret 27. August, 2019 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 27. August, 2019 Frække Tanja skrev, for 17 minutter siden: Wow. Lige hvad jeg har ventet på Mums. Du ser skøn ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 27. August, 2019 smukke Sara skrev, for 1 minut siden: Mums. Du ser skøn ud Husk nu fluen på væggen.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 27. August, 2019 Frække Tanja skrev, 1 time siden: Wow. Lige hvad jeg har ventet på Det kan du selv gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg