Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/276096
 

Jeg har prøvet meget skidt - men det er vist rekorden.

Lad os starte fra starten - billederne af hende på profilen er nok 4-5 år gamle, eller også har de fået en ordentlig omgang Insta-filter. Det er hende, men ikke præcis som hun ser ud i dag.

Nå - jeg ankommer til stedet uanmeldt og bliver lukket ind af en pige, og vist ind på værelse. Hendes engelsk er so-so, men nogenlunde. Hun spørger om det skal være 1 times massage eller mere. Jeg forklarer hende på engelsk, at vi starter med massage, og så ser vi - det vil hun lige forklare til hende den anden pige, for hun snakker ikke så godt engelsk - fair nok. Jeg får et bad, og kommer så tilbage i rummet, hvor den anden pige venter. Så spørger hun igen - Full Package? Nej, jeg skal kun have massage. Så går hun ud af rummet, og den oprindelige pige kommer tilbage. Hun forklarer så at Mo (som jeg finder ud af at det er, senere) ikke giver massage men kun ekstraydelser - men jeg kunne da få hende selv til massage i en halv time. Ellers skulle jeg vælge ekstra til. Nå - det blev til et HJ ekstra. 600kr for 1 time massage incl det

Mo vender tilbage til rummet, og går i gang med massagen. Uden at sige et ord - der er for øvrigt heller ikke musik i rummet. Herefter står den på "massage" af øverst del af ryggen i estimeret 25 minutter. SÅ kommer hun ned til benene, som så får 10 minutter. På intet tidspunkt er hun i nærheden af noget pirring.

"Turn around" er først ord at hun siger, hvorefter den står på 2 minutters berøring af skulder inden det er benenes tur i sammenlagt 5 minutter - stadig uden pirring.

Så skal der fyres en ordentlig klat olie i hånden og behandling af kalorius går i gang... Kedeligt, monotont, med ryggen til. Der skulle satme bare afsluttes hurtigst muligt. Aftørring - ja hov, der havde hun ikke lige papir i lokalet, så der måtte hun forlade lokalet for at hente det - med døren stående åben på vid gab...

Let aftørring af kalorius - og så Finish.

Oooook - på med tøjet, klare betalingen, og så ud af døren.

Magen til uengageret pige har jeg aldrig oplevet. Stedet plejer eller at være godt, men hende Mo er godt nok for ringe kvalitet.

Gentagelse med hende - nej, slet ikke! Hun kan ikke massere, og hun kan ikke finde ud af pirring eller HJ - nuvel, resultatet udeblev da ikke, men det havde sku nok været bedre selv at klare det derhjemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan helt tilslutte mig denne beskrivelse - var selv ved hende for et par dage siden, blot med den forskel at det var FP.

Hele den indledende beskrivelse af massagen, på bag- og forside, svarer til det @denunge beskriver - dog skal det siges at da det kom til sex var hun åben for flere stillinger, men ingen blow (som jeg normalt forventer til en FP - men jeg kunne selvfølgelig bare insistere på det). Heller ikke noget tilbud om bad (men det var så sent, at jeg kunne tage hjem og bade).

Så nej, heller ingen gentagelse her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...