Hop til indhold
Guest oxytocin

Miss Janni, Randers

Recommended Posts

Guest oxytocin

En gang imellem kan jeg godt drømme om en pirrende leg, tanke eller fantasi.

Aftalte en tid hos Miss Janni i Randers. Stedet er pænt, hyggeligt og rummeligt med mange muligheder. Der er gode parkeringsmuligheder tæt ved stedet, som ligger pænt og diskret. Telefondamen lukker mig ind. Sidder i en lille forgang til Janni kommer og henter mig. Hun er rigtig sød, smilende og imødekommende.

Jeg får hende forklaret, at jeg længe har haft lyst til at prøve og blive psykisk seksuelt pirret. Fortæller også at jeg ikke har prøvet det seriøst før. Fysisk er jeg ikke sart. Det er dog mere det psykiske frem for fysiske.

Vi aftaler 30 min. og hun får betaling for det.

Janni er rolig, afklaret, moden og virkelig behagelig, at være sammen med. Hun går meget op i, at gi kunden en rigtig god indlevende oplevelse.

Hun fikserer mig på korset. Hendes øjne er nu fuldstændig fikseret på mine. Hun er nu dybt koncentreret om, hvordan jeg har det og hvordan jeg får den bedste oplevelse. Hendes måde, at bruge hendes øjne på giver en helt specielt oplevelse. På den ene side virker de isnende kolde. På den anden side virker det, som om hun kan læse alt, hvad jeg tænker. En helt vild oplevelse.

Hun smører let olie over hendes store naturlige store skønne bryster og krop. Lader hendes hænder langsomt kører op langs min krop mens hendes øjne er fuldstændig fastlåst på mine.

Detaljerne springer jeg over. Efter 10 min. fikseres jeg i sengen. Intensiteten stiger kraftigt. Hun er super god til at mærke hver en muskeltrækning i en og lynhurtigt korrigere, hvilket giver en fantastisk fornemmelse. De sidste 10 min. får jeg hænderne fri, så jeg lettere kan hjælpe og mærke hende.

Jeg fik prøvet lidt af min pirrende tanker og drømme. Alle burde gøre det. Ud over dejlige oplevelser, giver det både inspiration og erfaring.

Miss Janni har sin egen hjemmeside MissJanni.dk. Som det ses af vagtplanen, har hun vagter flere steder i Jylland. Er helt sikkert en unik uundværlig oplevelse indenfor det pirrende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...