Hop til indhold
Keld-drengen

Sød lille petit i Århus centrum

Recommended Posts

Ja så var jeg sgu på pigebesøg igen igår hahaha

tror sgu snart jeg skal til at finde en billigere hoppy.

https://annoncelight.dk/showad/280368

hun kalder sig Christina nu, men har tidligere arbejdet under et andet navn tror det var Carol eller sådan noget.

nå jeg besøgte denne lille sag, har besøgt hende nogen gange før og er meget tilfreds med hendes selskab. Hun er en meget lille pige på ca 145-150 cm fast ungpigekrop og så syntes jeg at tiden med hende flyver afsted. Hun levere altid og har altid været i gode humør når jeg har været der. Man får en god gfe med hende, og hun er ikke en der holder øje med uret.

pigen 8/10

stedet 7/10

sex 8/10

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lækker pige og Fine fair priser, flere af dem :) syntes Aarhus har været lidt opskruet på det seneste.. prinsesserne laver ofte ikke nogen under 30 min til 1000 kr når de har været der et stykke tid.
imens marked i Kbh starter ved 300 (tysklands priser til dem som har ondt i r***n )

Redigeret af freeman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeps hun er en fin pige, jeg har selv besøgt hende i Aalborg 4-5 gange, og er altid gået fra hende med et smil

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...