mighty midget 5 Skrevet 26. August, 2019 Jeg efterlyser lidt gode råd og vejledning. Jeg arbejder et sæsonbetonet sted med meget stres faktor hen over sommeren. Jeg har fået lidt fri, her i slutningen af August, og jeg vil gerne betale det, det koster for en god opblevelse. Jeg vil gerne kører efter det rigtige (Aarhus, silkeborg, herning holstebro) Jeg har haft lidt stres og lider af rejsnings problemer (yay :(...) så jeg har brug for en tålmodig, sød pige. Jeg vil gerne kunne snakke med pigen (engelsk eller dansk). Kys og nusning er et must. Jeg har en anal (til hende) fantasy, men dette er kun et plus og ikke en deal breaker. Jeg har en lille smule erfaring med glædes piger (1 gang i dk, et par gange i tyskland/holland), men er stadigvæk nervøs. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjyde_34 174 Skrevet 27. August, 2019 Hej jeg kan godt genkende din situation og jeg kan anbefale Alessia https://annoncelight.dk/showad/227406 Hun taler super engelsk og tager sig tid til snak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg