Hop til indhold
Løjtnanten

Deepthroat / Kom i hals

Recommended Posts

Hej brødre.. 

Det er svært at tyde ud fra annoncer så må ty til jeres hjælp. Findes der en kvinde i det jyske (gerne omkring Århus eller sydpå), som mestrer deepthroat til en størrelse lidt over gennemsnittet? Og vigtigst af alt, kan klare at blive spermet i halsen. 

På forhånd tak :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med Reisenchwanz.....hvis du kan finde hende på vagt, vil du godt nok ikke gå skuffet derfra.

Har besøgt hende et par gange, men er dog et par år siden sidst. Tror måske hendes vagter er blevet lidt mere spredte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nye-Eventyr
Riesenschwanz skrev, for 50 minutter siden:

Det må være Natasja du søger: https://annoncelight.dk/showad/193977

Hun har sågar et link til en lille video på annoncen, og her kan der ikke herske den store tvivl om hendes beundringsværdige færdigheder udi i disciplinen "det dybe blæs". Hun må besøges næste gang turen går til Jylland :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Riesenschwanz skrev, for 58 minutter siden:

Det må være Natasja du søger: https://annoncelight.dk/showad/193977

Hun er totalt utrolig, Matasja må da være den bedste deepthroat pikslikker vi har for tiden. Se videoklippet som hun linker til på sin annoncelight side HER og hvor hun skriver at hun arbejder efter først til mund princippet...

For en gangs skyld er det ærgeligt at man ikke er i Jylland :D - hvis jeg boede der ville jeg være hendes stamkunde ;)

Jeg ville vildt gerne sperme mens min pik var i bund i Natasjas hals. Natasja, kommer du aldrig til Kbh?...

Har vi overhovedet nogen i København der er lige så gode som Natasja til at deep throate en pik og som også kan klare at man spermer mens man er i bund i hendes hals?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Frodige Ida kan virkelig anbefales

Hun giver deepthroat som absolut føles som verdens bedste.

Skulle der der være nogen som kan gøre det bedre, ville det ikke være noget for mig.

For hun gør det så godt at jeg var lige ved ikke at kunne holde til det. Så jeg ville slet ikke kunne klare hvis det var bedre.

Hun tager gerne spermen i halsen.

Hvor stor hun kan tage må du spørge hende om.

Redigeret af Fræk-mand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Fræk-mand skrev, 1 time siden:

Frodige Ida kan virkelig anbefales

Hun giver deepthroat som absolut føles som verdens bedste.

Skulle der der være nogen som kan gøre det bedre, ville det ikke være noget for mig.

For hun gør det så godt at jeg var lige ved ikke at kunne holde til det. Så jeg ville slet ikke kunne klare hvis det var bedre.

Hun tager gerne spermen i halsen.

Hvor stor hun kan tage må du spørge hende om.

Nu  har  jeg  været  i selskab  med frodige  Ida  - Hun  er  skøn  og  fræk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg været så heldig at jeg har været sammen med Nemtøs en enkelt gang.... Og hun er i særklasse den der har suttet min pik bedst og hun tager den med glæde helt med i halsen....

Skal da vist ha lavet en aftale med hende igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for de gode bud. Er Natasja stadig aktiv? Kan se hendes annonce ikke har været opdateret i noget tid. 

Falder desværre for Nemtøs’ nedre aldersgrænse, så det bliver nok Ida næste gang hun kigger lidt syd på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig anbefaling af frodige Ida som jeg har besøgt en enkelt gang hun mestrer virkelig et blow men det tror jeg absolut osse den skønne nemtøs gør selvom jeg desværre ikke har haft lejligheden til at kneppe hendes frække piksutte mund og hals 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Løjtnanten skrev, for 5 timer siden:

Tusind tak for de gode bud. Er Natasja stadig aktiv? Kan se hendes annonce ikke har været opdateret i noget tid. 

Falder desværre for Nemtøs’ nedre aldersgrænse, så det bliver nok Ida næste gang hun kigger lidt syd på. 

Du skal være så velkommen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Aalborgok skrev, for 6 timer siden:

Nu har jeg været så heldig at jeg har været sammen med Nemtøs en enkelt gang.... Og hun er i særklasse den der har suttet min pik bedst og hun tager den med glæde helt med i halsen....

Skal da vist ha lavet en aftale med hende igen...

Jeg  kommer  desværre ikke  på  dine  kanter  for at give  et  enkelt  blowjob  - men  tak  for  din ros. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Jeg  kommer  desværre ikke  på  dine  kanter  for at give  et  enkelt  blowjob  - men  tak  for  din ros. 

 

Så kan vi prøve på og få nogle flere mænd med.... Så du kan blive forkælet og brugt......

Ellers må jeg tage turen mod syd :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...