Keld-drengen 35 Skrevet 26. August, 2019 Jeg er en hyppig besøgende ved div piger her i Østjylland, det ved mange af jer...... her på det sidste har jeg erfaret at vi har en ung fyr (bevares han er da en ung flot fyr) jeg har set billeder af ham. han er så rar at skrive til div piger at hvis han kan få en time for 500 giver han dem en god anmeldelse herinde, og det vil give flere kunder til dem (pigerne) jeg har hørt det fra to piger her den sidste uges tid og har både set og læst hvad han skriver til dem. Det er så skrevet via whatsapp så der er jo et fint billede af denne unge knægt, jeg bad hende om at tage screen shut af det og sende til mig hvis han nu skulle vælge at gøre det modsatte og give hende en dårlig anmeldelse fordi han ikke kan presse hende i pris....... så ligger jeg det sgu op herinde, for det er sgu for ringe...... hvis man ikke har råd til at betale prisen, så tag dog en spiller der hjemme...... pigerne arbejder sgu’da for deres penge. Og de to piger der har fortalt det til mig i den her uge frygter de får en dårlig anmeldelse fordi de har afslået, det kan sgu ik være rigtigt. og hvad jeg mere tænker er hvad kan jeg bruge en god anmeldelse til hvis den kun er god fordi han fik en time til en tredjedel af prisen......... undskyld mit udbrud, men han skulle sgu have en røvfuld...... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 26. August, 2019 Tja.... mon ikke de fleste GP´er bare sender gæsten hjem, hvis han begynder at prutte pris. I øvrigt havde vi også sådan en EG bruger på Fyn, Han skrev en helvedes masse gode anmeldelser. Om det så rent faktisk var godt for pigerne ved jeg ikke, da mange ikke oplevede samme begejstring. Vi lever jo også i en tid, hvor man skal læse anmeldelserne med et gran salt, eller hvad det nu hedder Med det kendskab jeg har til branchen kommer det ikke bag på mig, at man forsøger sig med alverdens "gode ideer". Der er rigtig mange der gerne vil "hjælpe" pigerne, og typisk handler det bare om afslag i pris eller gratis sex. Det erfarne piger er ikke modtagelige på den slags ideer, heldigvis da. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1729 Skrevet 26. August, 2019 (edited) Lige meget hvad, skal du ikke ligge billedet op herinde. Og pigerne burde ikke dele den slags billeder med dig. De burde bare takke nej og eventuelt blokere ham. Redigeret 26. August, 2019 af Elprebsi 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 26. August, 2019 Hvis du havde kontaktet admin i pb, så havde de haft mulighed for at finde ud af hans brugernavn ved at læse de anmeldelser der ville komme på de pågældende piger. Og så kunne de udelukke ham fra forummet. Men fordi du har skrevet det herinde, så kan han også læse det og passe bedre på. Så du har desværre lige advaret ham. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KristianB1 46 Skrevet 26. August, 2019 Prøv lige og hør... Er sku selv blevet kontaktet, af tøser som ville give halv pris, hvis de fik en fin anmeldelse. Sagde bare det ok, hvis det er godt men pynter ikke. Nu har jeg ikke brugt glædespiger på det sidste pga, jeg ser en pige. Det foregår overalt. Også på restaurant. Hvor jeg har fået tilbudt en gratis sodavand. Eller dessert. Så selvfølgelig også herinde..... Ingen overraskelse for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 26. August, 2019 (edited) Mon ikke mange gp'ere vil glæde sig over en god anmeldelse? Det kan vel både booste forretningen og selvtilliden? Det kan s.. ikke forarge mig - det er jo ikke "sandheder" vi læser her på EG - det er oplevelser af sandheder (hvis I forstår sådan en lille en) Redigeret 26. August, 2019 af NoBS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Richard Kimble Skrevet 26. August, 2019 Keld-drengen skrev, for 49 minutter siden: Jeg er en hyppig besøgende ved div piger her i Østjylland, det ved mange af jer...... her på det sidste har jeg erfaret at vi har en ung fyr (bevares han er da en ung flot fyr) jeg har set billeder af ham. han er så rar at skrive til div piger at hvis han kan få en time for 500 giver han dem en god anmeldelse herinde, og det vil give flere kunder til dem (pigerne) jeg har hørt det fra to piger her den sidste uges tid og har både set og læst hvad han skriver til dem. Det er så skrevet via whatsapp så der er jo et fint billede af denne unge knægt, jeg bad hende om at tage screen shut af det og sende til mig hvis han nu skulle vælge at gøre det modsatte og give hende en dårlig anmeldelse fordi han ikke kan presse hende i pris....... så ligger jeg det sgu op herinde, for det er sgu for ringe...... hvis man ikke har råd til at betale prisen, så tag dog en spiller der hjemme...... pigerne arbejder sgu’da for deres penge. Og de to piger der har fortalt det til mig i den her uge frygter de får en dårlig anmeldelse fordi de har afslået, det kan sgu ik være rigtigt. og hvad jeg mere tænker er hvad kan jeg bruge en god anmeldelse til hvis den kun er god fordi han fik en time til en tredjedel af prisen......... undskyld mit udbrud, men han skulle sgu have en røvfuld...... De behøver vel ikke dig som mellemmand? Det kan de vel selv gøre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 26. August, 2019 Forstår nu heller ikke de to piger ikke bare selv har forfattet et skriv herinde, hvorfor dog bruge en mellemmand. Mig hvis der bare er et gran af sandhed i den historie, så vil jeg da opfordre TS til at videresende det materiale til adminerne herinde med det samme. Samt medsende navnene på de to piger det drejer sig om. Eller endnu bedre, at få pigerne til selv at gøre det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Richard Kimble Skrevet 26. August, 2019 Æ´Synderjyde skrev, for 13 minutter siden: Forstår nu heller ikke de to piger ikke bare selv har forfattet et skriv herinde, hvorfor dog bruge en mellemmand. Mig hvis der bare er et gran af sandhed i den historie, så vil jeg da opfordre TS til at videresende det materiale til adminerne herinde med det samme. Samt medsende navnene på de to piger det drejer sig om. Eller endnu bedre, at få pigerne til selv at gøre det. Desuden er det jo ikke en chokerende nyhed. Jeg ved, at en erfaren bruger herinde fortæller pigerne sit alias herinde ... Og han er nok ikke den eneste? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 26. August, 2019 Richard Kimble skrev, for 12 minutter siden: Desuden er det jo ikke en chokerende nyhed. Jeg ved, at en erfaren bruger herinde fortæller pigerne sit alias herinde ... Og han er nok ikke den eneste? Næppe. Der er mange ynkelige skæbner derude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 27. August, 2019 Keld-drengen skrev, for 3 timer siden: Jeg er en hyppig besøgende ved div piger her i Østjylland, det ved mange af jer...... her på det sidste har jeg erfaret at vi har en ung fyr (bevares han er da en ung flot fyr) jeg har set billeder af ham. han er så rar at skrive til div piger at hvis han kan få en time for 500 giver han dem en god anmeldelse herinde, og det vil give flere kunder til dem (pigerne) jeg har hørt det fra to piger her den sidste uges tid og har både set og læst hvad han skriver til dem. Det er så skrevet via whatsapp så der er jo et fint billede af denne unge knægt, jeg bad hende om at tage screen shut af det og sende til mig hvis han nu skulle vælge at gøre det modsatte og give hende en dårlig anmeldelse fordi han ikke kan presse hende i pris....... så ligger jeg det sgu op herinde, for det er sgu for ringe...... hvis man ikke har råd til at betale prisen, så tag dog en spiller der hjemme...... pigerne arbejder sgu’da for deres penge. Og de to piger der har fortalt det til mig i den her uge frygter de får en dårlig anmeldelse fordi de har afslået, det kan sgu ik være rigtigt. og hvad jeg mere tænker er hvad kan jeg bruge en god anmeldelse til hvis den kun er god fordi han fik en time til en tredjedel af prisen......... undskyld mit udbrud, men han skulle sgu have en røvfuld...... Score du lige nogle billige point her!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milfen Stella Skrevet 27. August, 2019 Altså det jo ikke nogen nyhed at nogen forsøger at presse prisen eller få ting som ikke lige er noget man tilbyder. Man bliver jo også rigtigt ofte tilbudt ekstra hvis man gør det uden kondom. Det er jo op til pigerne selv at udelukke ham om han er en flot herre eller ej, og tænker hvis de viser dig billeder af mulige kunder/kunder så tænk over hvis de viser billeder af dig til andre også Personligt gad jeg ikke bruge meget tid og energi på den person hvis han ville skrive en dårlig anmeldelse er det jo hans valg. Kunne han jo i princippet også gøre af lige vel efter besøget. Men Nu stræber jeg heller ikke efter anmeldelser her inde det er ikke nødvendigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5250 Skrevet 27. August, 2019 Syntes da at det er mere skræmmende at der er piger der render rundt og deler informationer om deres gæster, end en der forsøger at få et billigt knald. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keld-drengen 35 Skrevet 27. August, 2019 klinikfuckers skrev, for 8 timer siden: Score du lige nogle billige point her!!! Nej det gør jeg sgu ikke....... for jeg betaler altid fuld pris og hvis det er godt giver jeg gerne drikkepenge, da jeg kender en del piger i det her fag personligt og ved hvilke fyre de må de nogen gange udsættes for, er det kun rimeligt at man som det mindste betaler prisen. har man ikke råd, må man jo tage sig en spiller der hjemme......... man vil jo nok heller ikke selv syntes om at give 25-50% af ens egen løn væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keld-drengen 35 Skrevet 27. August, 2019 Elprebsi skrev, for 12 timer siden: Lige meget hvad, skal du ikke ligge billedet op herinde. Og pigerne burde ikke dele den slags billeder med dig. De burde bare takke nej og eventuelt blokere ham. Nu var det fordi jeg gerne ligger og snakker om alt muligt med den når “agten” er færdig, og jeg troede simpelhen ikke på at nogen kunne være så platte og behandle pigerne så ringe..... jeg har set det og har bedt dem begge tage screenshot af det, men ikke sendt det til mig....... endnu. men det ændre ikke at jeg har den holdning at hvis du ikke har pengene så tag en spiller derhjemme....... Alt andet er i mine øjne svineri Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keld-drengen 35 Skrevet 27. August, 2019 KristianB1 skrev, for 12 timer siden: Prøv lige og hør... Er sku selv blevet kontaktet, af tøser som ville give halv pris, hvis de fik en fin anmeldelse. Sagde bare det ok, hvis det er godt men pynter ikke. Nu har jeg ikke brugt glædespiger på det sidste pga, jeg ser en pige. Det foregår overalt. Også på restaurant. Hvor jeg har fået tilbudt en gratis sodavand. Eller dessert. Så selvfølgelig også herinde..... Ingen overraskelse for mig. Så er du sgu noget af en flottenhejmer hvis pigerne lige frem kontakter dig og tilbyder dig en omgang for en god anmeldelse....... den må du sgu længere ud på Lars tyndskides marker med......... pigerne går jo ikke på arbejde for at forære dig 50% af deres hyre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keld-drengen 35 Skrevet 27. August, 2019 Æ´Synderjyde skrev, for 11 timer siden: Forstår nu heller ikke de to piger ikke bare selv har forfattet et skriv herinde, hvorfor dog bruge en mellemmand. Mig hvis der bare er et gran af sandhed i den historie, så vil jeg da opfordre TS til at videresende det materiale til adminerne herinde med det samme. Samt medsende navnene på de to piger det drejer sig om. Eller endnu bedre, at få pigerne til selv at gøre det. Pigerne er ikke på dette forum, men de ser dog med herinde. de vil jo lige netop ikke hænge ham ud, men de er begge bange for at få en dårlig anmeldelse. og derfor bad jeg dem om at tage et screenshot og gemme i tilfælde han skulle skrive herinde uden at besøge dem. det er mig der er foraget over at nogen fyre er sådan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keld-drengen 35 Skrevet 27. August, 2019 Milfen Stella skrev, for 3 timer siden: Altså det jo ikke nogen nyhed at nogen forsøger at presse prisen eller få ting som ikke lige er noget man tilbyder. Man bliver jo også rigtigt ofte tilbudt ekstra hvis man gør det uden kondom. Det er jo op til pigerne selv at udelukke ham om han er en flot herre eller ej, og tænker hvis de viser dig billeder af mulige kunder/kunder så tænk over hvis de viser billeder af dig til andre også Personligt gad jeg ikke bruge meget tid og energi på den person hvis han ville skrive en dårlig anmeldelse er det jo hans valg. Kunne han jo i princippet også gøre af lige vel efter besøget. Men Nu stræber jeg heller ikke efter anmeldelser her inde det er ikke nødvendigt Jeg ved godt at der er mange der prøver alt muligt, men dem kan du som du selv siger, bare udelukke og sige nej til. nu er jeg fast kunde ved ved de her piger og har været det et stykke tid, hvorfor de har billede af ham er fordi han har skrevet på whatsapp og har billede på. Og vi snakker normalt aldrig om de andre kunder, men rigtig mange piger ved hvad en anmeldelse betyder herinde. den ene af pigerne har rigtig mange anmeldelser herinde og den anden har ingen anmeldelser endnu. Og har kun været her i Østjylland i et halvt års tid. og hende der har mange anmeldelser herinde siger at det virkelig kan mærkes mht anmeldelser, uanset om de er dårlige eller dårlige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keld-drengen 35 Skrevet 27. August, 2019 Frodige Ida skrev, for 3 timer siden: Syntes da at det er mere skræmmende at der er piger der render rundt og deler informationer om deres gæster, end en der forsøger at få et billigt knald. De deler som sådan ikke noget ud...... men jo jeg læste hvad han havde skrevet, og mener ik det er iorden både for pigerne, men heller ikke for os som brugere herinde, da jeg gerne vil kunne stole nogenlunde på hvad der skriver herinde om pigerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KristianB1 46 Skrevet 27. August, 2019 Keld-drengen skrev, for 2 timer siden: Så er du sgu noget af en flottenhejmer hvis pigerne lige frem kontakter dig og tilbyder dig en omgang for en god anmeldelse....... den må du sgu længere ud på Lars tyndskides marker med......... pigerne går jo ikke på arbejde for at forære dig 50% af deres hyre. Altså, der ikke nogen der har ringet. Men under indgåelse af aftale, er det af og til nævnt. Ligesom det er på restauranter.. Hvor jeg har sagt, maden var lækker. Og så fik jeg en sodavand/øl, uden regning, hvis jeg lige huskede at give en anbefaling.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. August, 2019 KristianB1 skrev, for 41 minutter siden: Altså, der ikke nogen der har ringet. Men under indgåelse af aftale, er det af og til nævnt. Ligesom det er på restauranter.. Hvor jeg har sagt, maden var lækker. Og så fik jeg en sodavand/øl, uden regning, hvis jeg lige huskede at give en anbefaling.... Er du en af de dér professionelle meningsmagere med egen blok på nettet, hvor man har følgere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5250 Skrevet 27. August, 2019 Keld-drengen skrev, for 2 timer siden: De deler som sådan ikke noget ud...... men jo jeg læste hvad han havde skrevet, og mener ik det er iorden både for pigerne, men heller ikke for os som brugere herinde, da jeg gerne vil kunne stole nogenlunde på hvad der skriver herinde om pigerne Men du kan da ikke vide om du er ene hane i hønsegården der bliver gjort opmærksom på det. Det er langt fra ok at de viser dig det. De kan jo bare sige nej som mange af os andre ville gøre og trykke på blokeringsknappen. Svære er det ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milfen Stella Skrevet 27. August, 2019 Keld-drengen skrev, for 4 timer siden: Jeg ved godt at der er mange der prøver alt muligt, men dem kan du som du selv siger, bare udelukke og sige nej til. nu er jeg fast kunde ved ved de her piger og har været det et stykke tid, hvorfor de har billede af ham er fordi han har skrevet på whatsapp og har billede på. Og vi snakker normalt aldrig om de andre kunder, men rigtig mange piger ved hvad en anmeldelse betyder herinde. den ene af pigerne har rigtig mange anmeldelser herinde og den anden har ingen anmeldelser endnu. Og har kun været her i Østjylland i et halvt års tid. og hende der har mange anmeldelser herinde siger at det virkelig kan mærkes mht anmeldelser, uanset om de er dårlige eller dårlige. Det ændre sådan set ikke på at de deler både billeder osv. Med dig tænker alle parter ønsker højst sandsynligt at være anonyme når det er. Desuden ved du jo ikke hvad de ellers fortæller/ viser andre kunder om du er fast kunde eller ej. Jeg har bestemt også faste som jeg har haft i nogen år men kunne da aldrig drømme om at vise dem billeder osv. Af andre kunder lige meget hvor underlige tilbudet ville være. Der er jo ret meget andet man kan snakke om når det endelig er ved personligt heller ikke om man kan mærke en dårlig anmeldelse her inde fra hvis det er en ud af mange kan det jo være lige meget. Men de kan jo bare lade vær med at svare ham og vider til de seriøse. Det er bestemt ikke en evt. Dårlig anmeldelse der holder mig vågen om natten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Le grand cirque Skrevet 27. August, 2019 Keld-drengen skrev, for 7 timer siden: Nej det gør jeg sgu ikke....... for jeg betaler altid fuld pris og hvis det er godt giver jeg gerne drikkepenge, da jeg kender en del piger i det her fag personligt og ved hvilke fyre de må de nogen gange udsættes for, er det kun rimeligt at man som det mindste betaler prisen. har man ikke råd, må man jo tage sig en spiller der hjemme......... man vil jo nok heller ikke selv syntes om at give 25-50% af ens egen løn væk. Jamen, så er det da godt de har dig Borende X skrev, for 4 timer siden: Er du en af de dér professionelle meningsmagere med egen blok på nettet, hvor man har følgere? Nej, jeg tror han er rejsende i creme, pudsecreme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KristianB1 46 Skrevet 27. August, 2019 Borende X skrev, for 5 timer siden: Er du en af de dér professionelle meningsmagere med egen blok på nettet, hvor man har følgere? Nej, kommer tit rundt. Så spiser tit ude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg