Hop til indhold
Guest tl8000

Lad mig være jeres anmelder!

Recommended Posts

Guest tl8000

Kære godtfolk på EG. 

 

Som overskriften antyder; jeg sætter mig selv i pole position til en ide, om hvilken de fleste nok ville mene, at det er en drømme-hobby. 

 

Jeg er en ung fyr på 30, bosat i Århus, som, trods status som værende i et samlevende forhold, higer efter spænding og udfoldelse af lyst(er). Jeg har nu været herinde i 3-4 mdr. efterhånden,  og finder universet temmelig spændende og temmelig lokkende. Jeg tager mig selv i at køre forbi massageklinikker og tænke; "jeg må lige ind på EG, og se hvad der er skrevet om den". Hele skrift-til-mund-til-skrift udvekslingen om erfaringer og besøg diverse steder, er ualmindelig interessant læsning. For mit vedkommende bliver det dog ved læsningen. Jeg har nogen erfaring med massage og efterfølgende lykkelig-afslutning, men de helt store "FP'er" er hidtil udeblevet, udelukkende grundet økonomiske perspektiver - eller rettere sagt; mangel på samme. Jeg vil ikke erklære mig selv konkurs, fattig eller lign - har et fint arbejde og en fin økonomi - men jeg har svært ved at finde råderummet til "disse" ønskede udskejelser. 

Derfor vil jeg melde mig som frontløber, som anmelder, som stik-i-rend-dreng. Det virker måske, for nogle, temmelig anmassende, ynkeligt, nassende osv., men mine intentioner er såmænd "reelle" nok, forstået på den måde, at jeg ser et potentiale i følgende kombination; du, mand, overvejer en bestemt klinik, en bestemt AL-profil eller lign. Du tøver dog, eftersom der ingen anmeldelser findes. Du kontakter mig, og vi finder en økonomisk kompensation, som dels gør, at jeg kan få udforsket min interesse, og dels gør, at du kan få en udtømmelig, fuldendt og særdeles detalje-orienteret anmeldelse tilbage. Jeg ved, at en relativ stor skare herinde sætter enorm pris på anmeldelser - det kan vel grænse sig til erotisk læsning for nogle (og fuldt forstårligt), og jeg vil selv mene, at jeg er besiddelse af skriftlige evner ift. at levere en ret så god beskrivelse af min erfaring.

 

Igen; det skal ikke forståes eller ses som en ynkelig "jeg mangler penge" udråb - hvis det forstås sådan, så er det fair nok - men så er jeg misforstået. Hvis man fanger min intetion og min ide, så kontakt mig endelig på PM. 

 

Med hilsen og ønsket om en god mandag aften, 

"TL". 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha.......godt initiativ og HELD og lykke med det projekt.

Der har for mulig været en give-away hvor en profil herinde takkede og uddelte et par portioner $$ til profiler mod at de efterfølgende skrev anmeldelser af hvad de havde fået ud af pengene. Det var hans (?) svanesang herinde......smuk ide. En skam du ikke kom i betragtning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
tl8000 skrev, for 6 minutter siden:

Kære godtfolk på EG. 

 

Som overskriften antyder; jeg sætter mig selv i pole position til en ide, om hvilken de fleste nok ville mene, at det er en drømme-hobby. 

 

Jeg er en ung fyr på 30, bosat i Århus, som, trods status som værende i et samlevende forhold, higer efter spænding og udfoldelse af lyst(er). Jeg har nu været herinde i 3-4 mdr. efterhånden,  og finder universet temmelig spændende og temmelig lokkende. Jeg tager mig selv i at køre forbi massageklinikker og tænke; "jeg må lige ind på EG, og se hvad der er skrevet om den". Hele skrift-til-mund-til-skrift udvekslingen om erfaringer og besøg diverse steder, er ualmindelig interessant læsning. For mit vedkommende bliver det dog ved læsningen. Jeg har nogen erfaring med massage og efterfølgende lykkelig-afslutning, men de helt store "FP'er" er hidtil udeblevet, udelukkende grundet økonomiske perspektiver - eller rettere sagt; mangel på samme. Jeg vil ikke erklære mig selv konkurs, fattig eller lign - har et fint arbejde og en fin økonomi - men jeg har svært ved at finde råderummet til "disse" ønskede udskejelser. 

Derfor vil jeg melde mig som frontløber, som anmelder, som stik-i-rend-dreng. Det virker måske, for nogle, temmelig anmassende, ynkeligt, nassende osv., men mine intentioner er såmænd "reelle" nok, forstået på den måde, at jeg ser et potentiale i følgende kombination; du, mand, overvejer en bestemt klinik, en bestemt AL-profil eller lign. Du tøver dog, eftersom der ingen anmeldelser findes. Du kontakter mig, og vi finder en økonomisk kompensation, som dels gør, at jeg kan få udforsket min interesse, og dels gør, at du kan få en udtømmelig, fuldendt og særdeles detalje-orienteret anmeldelse tilbage. Jeg ved, at en relativ stor skare herinde sætter enorm pris på anmeldelser - det kan vel grænse sig til erotisk læsning for nogle (og fuldt forstårligt), og jeg vil selv mene, at jeg er besiddelse af skriftlige evner ift. at levere en ret så god beskrivelse af min erfaring.

 

Igen; det skal ikke forståes eller ses som en ynkelig "jeg mangler penge" udråb - hvis det forstås sådan, så er det fair nok - men så er jeg misforstået. Hvis man fanger min intetion og min ide, så kontakt mig endelig på PM. 

 

Med hilsen og ønsket om en god mandag aften, 

"TL". 

Nej den ide kan jeg ikke se. 

Hvorfor skulle jeg betale dig for at besøge en pige jeg selv kan besøge? 

Når vi ikke besøger en pige fordi vi ikke her referencer på hende, er det ikke fordi vi er bange for at blive skuffede, men fordi vi vil være ærgerlige over at have givet pengene skidt ud. De bliver jo ikke givet mindre skidt ud såfremt vi giver dem til dig. 

Du må sgu finde en måde at spare pengene op på :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Nej den ide kan jeg ikke se. 

Hvorfor skulle jeg betale dig for at besøge en pige jeg selv kan besøge? 

Når vi ikke besøger en pige fordi vi ikke her referencer på hende, er det ikke fordi vi er bange for at blive skuffede, men fordi vi vil være ærgerlige over at have givet pengene skidt ud. De bliver jo ikke givet mindre skidt ud såfremt vi giver dem til dig. 

Du må sgu finde en måde at spare pengene op på :D

WORD!!! det giver jo nada mening... men frisk forsøg - en smule blåøjet måske, men ikke desto mindre friskt :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

@tl8000 hvis du overvejede at tage på restaurant og spise, men ikke kunne finde nogle anmeldelser af stedet, ville du så betale en anden for at tage dertil og spise, eller ville du tage chancen og håbe du fik en god oplevelse? Det er helt det samme med købesex. Hvorfor skulle en mand betale for at du får et knald, når han selv kan få det for pengene? Anmeldelser er der masser af herinde, så det behøver han ikke betale for. Jeg tror du får mere sex ved at stille dig op på nærmeste banegård og råbe "jeg er liderlig" end du gør ud af denne tråd. Men tak for et godt grin. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det ikke nemmere bare at spørge om en eller anden venlig sjæl ville sponsorere en gang købesex til dig? - måske er der en venlig sjæl der vil, selv om jeg nu har mine tvivl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Ja man ska hore meget før den falder af, har dog aldrig før set en tråd komme så hurtigt afsted, uanset om det var en joke :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahahaha....    For hulan det er go humer det her.!!  Den sidste tosse er åbenbart ikke født endnu. Minder mig meget om en lærling jeg fik glæden af for 10 år siden.
Han var kronisk på røven og gjorde alt for at finde en mønt. Da han skulle holde svendegilde, inviterede han en 40 - 50 stykker, som alle skulle medbringe mad til grillen, drikkevarer og ikke mindst en gave til den unge mand. Ikke mange der kom til det gilde skal jeg hilse og sige....  Jeg prøvede med alle mine pædagogiske evner at forklare logikken i at hans tankegang nok var lidt i den forkerte retning, men om han fattede det. :shock::D:roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære TL

Hvis din indbakke på EG skulle være overfyldt her til morgen og du mangler en lille hjælper, skriver du bare, så finder vi sikkert en rimelig ordning :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

I skal ikke grine af manden. I Vejle er der faktisk et sted hvor det sådan 1/2 vejs kan lade sig gøre. Pigerne har ca en håndfuld brugere som de gerne vil have skrevet lidt på de havde teksten klar på engelsk og hvis du ville skrive var der stor rabat. Kommer ikke på stedet mere af andre grunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var dog en komplet vanvittig idé. Udover at den økonomiske konstruktion er mærkværdig, har det i tidens løb ofte været påpeget herinde, at samme pige kan give vidt forskellige oplevelser. Hvordan skulle en anmeldelse fra en "stedfortræder" kunne ændre på det forhold?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest babylon5

Man skal nok ikke tænke for meget over det ;) trådstarter blev slettet få timer efter første indlæg :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...