Hop til indhold

Recommended Posts

Husker I filmen fra snart længe siden. Telly Savalas som psykopatisk kvindehader og Donald Sutherland med “all those positive waves”. Overskriften refererer dog ikke til filmen, men til de brødre, der har gjort os opmærksom på Kelly. Jeg er egentlig i cølibat til på onsdag, men @MrJ og @underdog40 fik mig i hvert fald mig overbevist. 

For Kelly er godt nok Value for money.  Ikke den bedste, jeg har prøvet, slet ikke den smukkeste, men hun leverer bare:wub:

Jeg selv var ikke i hopla i dag. Travlt på arbejdet, stram tidsplan for at nå det og 28 grader uden for. Efter det kolde bad havde jeg lidt svært ved at komme i gang. Sexen var fin, men jeg formåede ikke at komme. Men det var ikke Kellys skyld. Hun gjorde sit bedste med kys, øjenkontakt, SF, støn og godt HJ, men lige lidt hjalp det. Jeg skulle være blevet i cølibat;)

Men sikke bryster. Jamen de sidder helt perfekt.  En dejlig C-skål -  lige som de skal være:P

Kelly er meget udadvendt og har en stor personlighed. Er faktisk ret sjov at være sammen med. Meget smilende.  Spørger ind til ens behov. Hun er polak og fylder 22 til oktober. Og så er hun en høj pige - hun siger selv, at hun er 1,73 meter. 

Og jeg gav altså bare 700 kr. for 30 min GFE, Inkl. tungekys og SuperFransk. 

Fandt en smutvej fra Vanløse station, så gåturen er under 10 min. Lejlighed og sengen er god nok - dog meget lille badeværelse. Fandt dog ud af, at man ikke behøvede at stå helt nede, så jeg - ligesom Underdog - slap for at ramme hanen, når jeg bevægede mig;)

Hun rejser på torsdag, så I kan nå det endnu, men hun har lovet at komme igen:wub: Så håber jeg bare, at jeg er lidt mere oplagt næste gang. 

Miller’s

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...