Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

I dag besøgte jeg Dala thaimassage i Vejle for første gang. En rigtig lækker lille thaipige lukkede mig ind. Viste mig op på 1.sal og så fik jeg ellers den bedste massage jeg har fået i lang tid. Og.......da det så var færdig kunne jeg mærke vi slet ikke var færdig med hinanden. Lisa fandt jeg ud af hun hed var bare med på det hele og jeg har aldrig prøvet noget så intim og fræk. Jeg ville bare ikke ha det afsluttet men da hun så tog fat i kalorius og trak den ind i det bageste hul som var meget stram, kunne jeg ikke mere. Jeg kom med et brøl og tror hele gaden kunne høre det. Første gang jeg prøvede anal og med den mest fantastiske pige jeg har nogen sinde har mødt. 

Skrevet
Hans P. skrev, den 26.8.2019 at 18:26:

I dag besøgte jeg Dala thaimassage i Vejle for første gang. En rigtig lækker lille thaipige lukkede mig ind. Viste mig op på 1.sal og så fik jeg ellers den bedste massage jeg har fået i lang tid. Og.......da det så var færdig kunne jeg mærke vi slet ikke var færdig med hinanden. Lisa fandt jeg ud af hun hed var bare med på det hele og jeg har aldrig prøvet noget så intim og fræk. Jeg ville bare ikke ha det afsluttet men da hun så tog fat i kalorius og trak den ind i det bageste hul som var meget stram, kunne jeg ikke mere. Jeg kom med et brøl og tror hele gaden kunne høre det. Første gang jeg prøvede anal og med den mest fantastiske pige jeg har nogen sinde har mødt. 

Uden link er det her ikke meget værd

Skrevet
Docdriver skrev, for 49 minutter siden:

Hvis du nu prøvede at Google Lisa og eller Dala thaimassage, så får du masser af hits.

Skrevet
Docdriver skrev, for 55 minutter siden:

Og dog, hvis skriv er sandt, er det vel det hele værd, med eller uden link, mener iøvrigt også der er skrevet om pigen før 

Det er altid en go idé at søge, hvis man vil vide mere, men selvfølgelig altid godt med link, så vi genkender pigen :rolleyes:

Nåh ja, go weekend 

Skrevet
Thaimig skrev, den 30.8.2019 at 21:55:

Og dog, hvis skriv er sandt, er det vel det hele værd, med eller uden link, mener iøvrigt også der er skrevet om pigen før 

Det er altid en go idé at søge, hvis man vil vide mere, men selvfølgelig altid godt med link, så vi genkender pigen :rolleyes:

Nåh ja, go weekend 

Ja netop,godt med et link

Skrevet
Bommer skrev, den 30.8.2019 at 21:40:

Hvis du nu prøvede at Google Lisa og eller Dala thaimassage, så får du masser af hits.

Sikkert, men de fleste herinde kan finde ud af at ligge et link....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.