Hop til indhold

Recommended Posts

I dag besøgte jeg Dala thaimassage i Vejle for første gang. En rigtig lækker lille thaipige lukkede mig ind. Viste mig op på 1.sal og så fik jeg ellers den bedste massage jeg har fået i lang tid. Og.......da det så var færdig kunne jeg mærke vi slet ikke var færdig med hinanden. Lisa fandt jeg ud af hun hed var bare med på det hele og jeg har aldrig prøvet noget så intim og fræk. Jeg ville bare ikke ha det afsluttet men da hun så tog fat i kalorius og trak den ind i det bageste hul som var meget stram, kunne jeg ikke mere. Jeg kom med et brøl og tror hele gaden kunne høre det. Første gang jeg prøvede anal og med den mest fantastiske pige jeg har nogen sinde har mødt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans P. skrev, den 26.8.2019 at 18:26:

I dag besøgte jeg Dala thaimassage i Vejle for første gang. En rigtig lækker lille thaipige lukkede mig ind. Viste mig op på 1.sal og så fik jeg ellers den bedste massage jeg har fået i lang tid. Og.......da det så var færdig kunne jeg mærke vi slet ikke var færdig med hinanden. Lisa fandt jeg ud af hun hed var bare med på det hele og jeg har aldrig prøvet noget så intim og fræk. Jeg ville bare ikke ha det afsluttet men da hun så tog fat i kalorius og trak den ind i det bageste hul som var meget stram, kunne jeg ikke mere. Jeg kom med et brøl og tror hele gaden kunne høre det. Første gang jeg prøvede anal og med den mest fantastiske pige jeg har nogen sinde har mødt. 

Uden link er det her ikke meget værd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Docdriver skrev, for 49 minutter siden:

Uden link er det her ikke meget værd

Hvis du nu prøvede at Google Lisa og eller Dala thaimassage, så får du masser af hits.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Docdriver skrev, for 55 minutter siden:

Uden link er det her ikke meget værd

Og dog, hvis skriv er sandt, er det vel det hele værd, med eller uden link, mener iøvrigt også der er skrevet om pigen før 

Det er altid en go idé at søge, hvis man vil vide mere, men selvfølgelig altid godt med link, så vi genkender pigen :rolleyes:

Nåh ja, go weekend 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, den 30.8.2019 at 21:55:

Og dog, hvis skriv er sandt, er det vel det hele værd, med eller uden link, mener iøvrigt også der er skrevet om pigen før 

Det er altid en go idé at søge, hvis man vil vide mere, men selvfølgelig altid godt med link, så vi genkender pigen :rolleyes:

Nåh ja, go weekend 

Ja netop,godt med et link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bommer skrev, den 30.8.2019 at 21:40:

Hvis du nu prøvede at Google Lisa og eller Dala thaimassage, så får du masser af hits.

Sikkert, men de fleste herinde kan finde ud af at ligge et link....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...