mignuigen 582 Skrevet 26. August, 2019 (edited) Jeg har besøgt Ann, for jeg havde bare lyst til analsex - og det fik jeg. Ann er en sød og nydelig lille buttet dame med stoore bryster, desværre en behåret mis, og et skønt og meget villigt numsehul. Hun tog begejstret imod hvad jeg havde at byde på, dvs primært slik og analdoggie. Alt er med kondom. Til sidst et bad. Kommer jeg igen? Jep, næste gang jeg får de lyster. Redigeret 26. August, 2019 af mignuigen 4 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 26. August, 2019 Spændende beretning. Hvor i København holder hun til? Ikke nøjagtig adresse, selvfølgelig, men er det på Østerbro, Frederiksberg, Amager? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
levemand80 82 Skrevet 27. August, 2019 I noget gammelt lort, nærmest et udhus, jeg gik da jeg så hvor hun holdt til, kan ikke forstå der er nogen som tør gå ind til hende. HOLD JER LANGT VÆK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 27. August, 2019 levemand80 skrev, 1 time siden: I noget gammelt lort, nærmest et udhus, jeg gik da jeg så hvor hun holdt til, kan ikke forstå der er nogen som tør gå ind til hende. HOLD JER LANGT VÆK @levemand80 jeg er sikker på at du forveksler hende men en anden. "Min" Ann tog imod i en privat lejlighed i et almindeligt boligkompleks. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
levemand80 82 Skrevet 27. August, 2019 UNDSKYLD HVIS JEG TAGER FEJL, Det var i Dagøgade jeg kom forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 27. August, 2019 (edited) Jeg tror nu I begge har ret, jeg har besøgt hende i privat lejlighed, men er også temmelig sikker på at jeg har set hende annonceret i Dagøgade. Redigeret 27. August, 2019 af Tatra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr nsj 369 Skrevet 27. August, 2019 Hun holder til begge steder, og er enig, Dagøgade er et skur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
glad65 0 Skrevet 10. September, 2019 Hej jag gillar ju hårig mus så tycker detta låter intressant Hur är hon i övrigt? snäll, bra sex, mekanisk, etc? Är det värt att försöka få till något med henne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lumi69 72 Skrevet 10. September, 2019 hun svar aldrig telefonen eller sms. Er det normalt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
glad65 0 Skrevet 11. September, 2019 hmmm det är ju inte bra. Hur ska man då få tag i henne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 11. September, 2019 Hun svarede mig både på tlf og sms. Prøv igen, hun kan jo være optaget eller have travlt med noget andet eller være i Thailand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg