Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Ann, for jeg havde bare lyst til analsex - og det fik jeg.

Ann er en sød og nydelig lille buttet dame med stoore bryster, desværre en behåret mis, og et skønt og meget villigt numsehul. Hun tog begejstret imod hvad jeg havde at byde på, dvs primært slik og analdoggie. Alt er med kondom.

Til sidst et bad.

Kommer jeg igen? Jep, næste gang jeg får de lyster.

Redigeret af mignuigen

Skrevet

Spændende beretning. Hvor i København holder hun til? Ikke nøjagtig adresse, selvfølgelig, men er det på Østerbro, Frederiksberg, Amager?

Skrevet

I noget gammelt lort, nærmest et udhus, jeg gik da jeg så hvor hun holdt til, kan ikke forstå der er nogen som tør gå ind til hende. HOLD JER LANGT VÆK

Skrevet
  • Author
levemand80 skrev, 1 time siden:

I noget gammelt lort, nærmest et udhus, jeg gik da jeg så hvor hun holdt til, kan ikke forstå der er nogen som tør gå ind til hende. HOLD JER LANGT VÆK

@levemand80 jeg er sikker på at du forveksler hende men en anden. "Min" Ann tog imod i en privat lejlighed i et almindeligt boligkompleks.

Skrevet

Jeg tror nu I begge har ret, jeg har besøgt hende i privat lejlighed, men er også temmelig sikker på at jeg har set hende annonceret i Dagøgade.

Redigeret af Tatra

• 2 weeks later...
Skrevet

Hej

jag gillar ju hårig mus så tycker detta låter intressant :) Hur är hon i övrigt? snäll, bra sex, mekanisk, etc? Är det värt att försöka få till något med henne?

Skrevet

hun svar aldrig telefonen eller sms. Er det normalt?

Skrevet

hmmm det är ju inte bra. Hur ska man då få tag i henne?

Skrevet
  • Author

Hun svarede mig både på tlf og sms. Prøv igen, hun kan jo være optaget eller have travlt med noget andet eller være i Thailand.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.