Hop til indhold
Aalborg Viking

Martina Aalborg - en meh oplevelse

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/279821

Dette er min første anmeldelse men ikke mit første besøg. 

Der var ingen problemer med at aftale tid eller pris eller noget. vi kommunikerede lidt over sms hvor jeg bla. bad hende have noget specielt på. Jeg spurgte hende også om hun virkelig havde mobilpay (et billed af mobilpay logoet på Annoncelight, men det gjorde hun ikke, cash only. det skal man være OBS. på.

Jeg dukkede op til aftalt tid og hun havde det aftalte tøj på. 
Hun fik penge og vi hyggede, hun var rigtig sød og smilende meeeenn det virkede lidt som om hun bare gerne ville have det overstået og hun i det mindste var serviceminded nok til at lade mig se det, men man kunne godt mærke det. Jeg havde forklaret hende jeg var ret ny, men på trods af hendes forsikring om hun var god til nye endte jeg alligevel ret hurtigt på alle 4 med noget alt for stort pressende bagpå. vi fandt en anden løsning men decideret penetrering blev det aldrig til.

Om hendes billeder er hende ved jeg ikke, men hvis det er så har de i hvertfald fået en ordentlig tur gennem photoshop møllen, hun var ikke grim eller noget, men lignede bestemt ikke sine billeder. 

alt i alt vil jeg sige 5 ud af 10. hun reder den ved at være sød smilende punktlig og snaksaglig (trods lille sprog barriere) meeen tegnebogen skal godt nok sidde løst før et besøg nummer 2 kommer til at ske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...