Hop til indhold
HG Wells

Ayah i Aarhus

Recommended Posts

Ja, jeg har besøgt hende ! Særligt ud fra tidligere billeder der kunne minde om en meget feminin trans.

Dette var slet ikke tilfældet - meget maskulin, omend hun prøvede, men lykkedes slet ikke. En meget slidt lejlighed tæt på Vesterbro Torv.

Alt i alt, en oplevelse jeg helst ikke vil genopleve, men vi er jo forskellige, jeg kommer ihvertfald ikke igen !:wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Steven skrev, den 26/8/2019 at 13:05:

Ja, jeg har besøgt hende ! Særligt ud fra tidligere billeder der kunne minde om en meget feminin trans.

Dette var slet ikke tilfældet - meget maskulin, omend hun prøvede, men lykkedes slet ikke. En meget slidt lejlighed tæt på Vesterbro Torv.

Alt i alt, en oplevelse jeg helst ikke vil genopleve, men vi er jo forskellige, jeg kommer ihvertfald ikke igen !:wacko:

Vil du prøve at beskrive hendes udseende, krop m.v. Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjae, i og med det er en oplevelse jeg helst vil glemme er det ikke meget jeg kan huske - men rimelig stor, store fødder, behåret, ville ikke tage natkjole/morgenkåbe af, meget maskulin. Det må være hvad jeg kan huske, og helst vil glemme !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Det lyder til, at Ayah ikke er et besøg værd og måske også derfor profilen er lidt sparsom med billeder. 

Har ellers overvejet hende et par gange.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...