Hop til indhold

Recommended Posts

Det er ikke mit indtryk at pussy slide er noget Thai-noget.   Der er ingen tvivl om, at det sikkert kan udføres på flere forskellige måder, men for forståelsens skyld, så forstil dig, at du ligger på ryggen, kvinden sidder sig overskrævs og glider fissen op og ned af skaftet på pikken (der er ikke kondom på).   Pikken kommer på intet tidspunkt ind.  

Jo jeg har prøvet det flere gange, og det er sindssygt pirrende.  Udover at det føltes skønt, er der selvfølgelig også et element af "Det er forbudt, og hvad nu hvis pikken smutter indenfor, og dens slags".    Det er nok ikke noget der skrives særligt meget om.  Det skyldes sikkert, at der jo reelt er tale om at dyrke ubeskyttet sex. Det er i hvert fald min opfattelse, at bevæger man sig imellem skamlæber så løber begge parter en risiko.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det har jeg oplevet en del gange, også hos piger som næsten har fat i kondompakken lige fra de kommer ind i rummet :mrgreen:

Lige nu kan jeg ikke komme i tanke om nogen som er i byen pt, der gør det. Men det skulle knageme undre om du ikke ved ihærdigt feltarbejde kan finde nogle stykker der gør. Måske pigerne hos PP ? 

Ellers vil alle sikkert gøre det med kondom på er jeg vis på

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...