Hop til indhold

Mie på 23 fra Eventyrpigerne.dk...??

Featured Replies

Skrevet

Har nogen af jer haft fornøjelsen af Mie på 23 fra Eventyrpigerne og kan fortælle lidt mere om hende, end hvad der fremgår af de meget fristende billeder her:

http://www.eventyrpigerne.dk/girls/mie/index.html

Har hun fx et kønt ansigt, er hun ægte sød/smilende og imødekommende?

Og ikke bare ved modtagelsen af gæsten, men også EFTER seancen?

Umiddelbart har jeg ikke fundet anmeldelser af hende her på sitet, og det er egentlig ret uforståeligt eftersom hun jo bevisligt har en vaskeægte Venus-figur - efter min smag mere velskabt end 98% af alle kvinder i branchen (og for den sags skyld også uden for branchen 8-) ), omend nogen sikkert vil mene, hun har en anelse for meget hvalpefedt, hvilket jeg så selv er lodret uenig i ;):mrgreen:

Hun gæstevisitter også en sjælden gang imellem på sexyclub og findes muligvis under andet navn på andre klinikker i københavnsområdet - hvis nogen ved hvor, er jeg også ret interesseret i det

Skrevet

Nydelig- faktisk fristende. Hvalpefedt?? Der skal da være noget at kæle for.

Ingen erfaring desværre.

Skrevet
  • Author

Hej Århuselsker, og tak fordi du bekræfter mig i at have en usædvanligt god smag ;)

Skrevet

Besøge i roligt Mie :D

Hun er en rigtigt sød danske pige hun har lidt former men det har vi jo alle ikke ;)

Jeg har besøgt Mie for et års tid siden der brugte hun bare et andet naven og det var ikke hos Eventyrpigerne men det var Mie

Super sød pige kærlige masser af kys fik en kæreste oplevelse af første klasse

Det er kun blivet til det ene besøge , ved faktisk ikke hvor for det ikke bliv til et gensyn

Men er man til en sød dejlige varm pige med lidt " former " så er Mie et godt bud

Mvh bager 8-)

Skrevet
  • Author

Tusind tak, Bager :)

Altid rart at have lidt pålidelig førstehånds information, inden man besøger den skønne :P

• 9 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.