Hop til indhold

Recommended Posts

Planen var at besøge Tina i løbet af ugen. Men desværre holder hun nu ferie. Jeg søger derfor alternativer, jeg har allerede nogle i kikkerten, men kunne godt tænke mig at høre nogle forslag.

Budgettet er på omkring 1500, men kan godt gå lidt over hvis hun er meget køn. Sex behøver nødvendigvis ikke indgå, men gør heller ikke noget hvis det gør. Kæmpe bonus hvis de er dansk talende, dog er engelsk også fint. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du siger ikke så meget om, hvad du søger. Nu er Tina jo thai - men du har ikke lagt den i Thaiforum, så blev spændet lige pænt meget større.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 5 minutter siden:

Du siger ikke så meget om, hvad du søger. Nu er Tina jo thai - men du har ikke lagt den i Thaiforum, så blev spændet lige pænt meget større.

Thai eller ej er som sådan lige meget for mig. Jeg leder bare efter en god oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slush

Er normalt ikk til thai men har også besøgt Tina pga de mange gode anmeldelser. Hun er lækker og god til at sutte. Bare se og kom afsted :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slush skrev, for 2 minutter siden:

Er normalt ikk til thai men har også besøgt Tina pga de mange gode anmeldelser. Hun er lækker og god til at sutte. Bare se og kom afsted :P

Det var planen, men hun holder desværre ferie til den 23/9

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slush
seven77 skrev, Lige nu:

Det var planen, men hun holder desværre ferie til den 23/9

Prøv at se under andmelelser, der er mange andre gode GPer i byen. Kender ikke så meget til thai med der er mange andre lækre piger også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
seven77 skrev, for 3 timer siden:

Budgettet er på omkring 1500, men kan godt gå lidt over hvis hun er meget køn. Sex behøver nødvendigvis ikke indgå, men gør heller ikke noget hvis det gør. 

Hvad skal de 1.500+ så bruges på hvis der ikke skal indgå sex? Tråden ligger ikke i Thai-forum så går ud fra at du søger bredt og de fleste piger i branchen er ikke ligefrem kendt for deres evner ud i massage, så hvad er det?

Redigeret af DK fyr 34
forglemmelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 3 minutter siden:

Tråden ligger i Thai-forum

Øh, missede du "ikke"?

seven77 skrev, for 2 timer siden:

Thai eller ej er som sådan lige meget for mig. Jeg leder bare efter en god oplevelse

Jeg tror det andre gør er at prøve at forklare dig, at du ikke efterlyser noget specielt, så vi kan ikke rigtigt hælpe dig.

Men for 1500 kan du fx få en time med Megan med all incl. Hun får 19 positive ud af 20 anmeldelser, hvis ikke mere - men det er kun et eksempel, som du selv kunne finde under anmeldelser:

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...