Hop til indhold
DJX

Sai - Kroggårdsvej

Recommended Posts

Annonce: https://annoncelight.dk/showad/265322

Har været på stedet flere gange, men det er længe siden sidst.
Havde læst et godt ord om Sai og tænkte at nu skulle det være.
Ringede og fik nemt og hurtigt en aftale.
Bestilte 30min der kostede 1000kr, plejer at få en time til den pris der. Men hun så sød og lækker ud, så jeg accepterede.

Havde taget et langt bad inden jeg kom, og fik en skyller inden vi gik i gang. Tænderne var børstet og den gode deodorant i brug.
Hun spurgte om jeg ville starte med massage, jeg svarede ja tak men kun en kort massage.
Og det var såmænd også ok. Men massagen trak længere og længere ud og hun brugte meget tid på mine lægge, langt væk fra hvor jeg kunne nå og/eller se.
Så kom turen til pikkefar. Hun lukkede øjnene i og forsøgte at få liv i min pik der på ingen måde var stimuleret hverken af hende eller hendes bevægelser.
Så hentede hun vaskeklude og begyndte og skruppe pikken, men stod stadig og spyttede lidt. Den var helt ren.
Det sløjeste forsøg på et blowjob i mands minde imens hun fik stønnet lidt.

Resten var næsten en farce, ville knalde en slatten pik og havde ikke øjnene åbne på noget tidspunkt.
Var nød til at stoppe det. Ingen kemi, ingen indlevelse og slet ikke klar på mig. Hun burde slet ikke lave de ekstra ting på menukortet.

Helt til grin omgang, og sammenlignet med min sidste pigetur som var med Emma i Hampen i næsten 2 timer - så var denne seance helt horribelt.
De havde været bedre at brænde de 1000kr. Og jeg er skuffet for jeg har haft fornøjelsen af 3 forskellige fantastiske knaldperler der.
For dyrt og for dårligt. Jeg kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DJX skrev, 1 time siden:

Annonce: https://annoncelight.dk/showad/265322

Har været på stedet flere gange, men det er længe siden sidst.
Havde læst et godt ord om Sai og tænkte at nu skulle det være.
Ringede og fik nemt og hurtigt en aftale.
Bestilte 30min der kostede 1000kr, plejer at få en time til den pris der. Men hun så sød og lækker ud, så jeg accepterede.

Havde taget et langt bad inden jeg kom, og fik en skyller inden vi gik i gang. Tænderne var børstet og den gode deodorant i brug.
Hun spurgte om jeg ville starte med massage, jeg svarede ja tak men kun en kort massage.
Og det var såmænd også ok. Men massagen trak længere og længere ud og hun brugte meget tid på mine lægge, langt væk fra hvor jeg kunne nå og/eller se.
Så kom turen til pikkefar. Hun lukkede øjnene i og forsøgte at få liv i min pik der på ingen måde var stimuleret hverken af hende eller hendes bevægelser.
Så hentede hun vaskeklude og begyndte og skruppe pikken, men stod stadig og spyttede lidt. Den var helt ren.
Det sløjeste forsøg på et blowjob i mands minde imens hun fik stønnet lidt.

Resten var næsten en farce, ville knalde en slatten pik og havde ikke øjnene åbne på noget tidspunkt.
Var nød til at stoppe det. Ingen kemi, ingen indlevelse og slet ikke klar på mig. Hun burde slet ikke lave de ekstra ting på menukortet.

Helt til grin omgang, og sammenlignet med min sidste pigetur som var med Emma i Hampen i næsten 2 timer - så var denne seance helt horribelt.
De havde været bedre at brænde de 1000kr. Og jeg er skuffet for jeg har haft fornøjelsen af 3 forskellige fantastiske knaldperler der.
For dyrt og for dårligt. Jeg kommer ikke igen.

uha for en oplevelse, som jeg selv har oplevet mange gange,når man vil prøve en ny pige.

efterhånden er det vel kun 1 ud af 10 thai besøg , hvor jeg har været tilfreds.

burde nok holde sig til de sikre navne, meen nyt trækker jo altid lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...