Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have set hende på annoncelight og læst et par anmeldelser her på eroguide, ja så måtte jeg bare forbi denne lille thaigodte i Vejle. 

https://annoncelight.dk/showad/281429

Gigi er en thaipiger lige efter min smag! Perfekt lille ca. 45-50 kg's krop, de flotteste bryster jeg længe har set, ja lidt hårde men okay til mig. 

Jeg havde bestilt 45 min til kr. 1000,- med fuld pakke. Gigi afklædte sig med det samme. Jeg lagde mig på maven og hun starte med lidt fodmassage. Der gik ikke mange minutter før jeg måtte vende mig om da jeg simpelthen var alt for liderlig. Jeg fik et fantastisk blow med efterfølgende sex. Jeg skød kanonen af (ville ønske jeg kunne have holdt lidt længere, men hun var simpelthen for fræk) Havde desværre ikke inden start fået aftalt hvor mange udløsninger der var inkluderet og hertil fik jeg at vide kun 1 gang...... Kunne ellers godt have brugt en tur mere på hende! Og dette var lidt øv da der ellers var masser af tid. Jeg fik efterfølgende lidt meget blidt massage, absolut ikke den bedste jeg har fået. Stedet er okay. Ikke så diskret indgang (gennem bagdøren hvor der ligger andre butikker) men jeg kommer ikke fra Vejle, så jeg er egentlig ligeglad. 

Men en fantastisk lækker og smuk pige. Fantastisk sex og blow, men er meget skuffet over det kun blev til en udløsning.

Hvis Gigi er i Vejle næste gang jeg kommer forbi, må jeg helt sikkert en tur forbi igen. Bestiller dog ikke 45 minutter men måske 15 eller 30 istedet.

God dag til jer alle.....

 

Redigeret af Nielsen9000
Tastefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble

Du kunne da bare have fortsat med at knalde hende med løftet om at du ikke kommer igen ( som du desværre kom til at bryde) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja eller kneppe videre selv efter første skud. Det var jo ikke sex der begrænsning på men antal udløsninger :D

Spøg til side. Tak for at dele din oplevelse med os andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden:

Ja eller kneppe videre selv efter første skud. Det var jo ikke sex der begrænsning på men antal udløsninger :D

Spøg til side. Tak for at dele din oplevelse med os andre.

Ja skulle bare have kneppet videre, men det er for mig ikke helt det samme som efter 5-10 min. pause ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nielsen9000 skrev, for 14 minutter siden:

Virkelig en køn lille pige

Jeg synes at hun på billederne er en rigtig køn pige med en flot tan farve, men i virkeligheden finder jeg at hun er direkte smuk, og kuløren er endnu smukkere og mere harmonisk. Stærk subjektivt ,men sådan så jeg hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 20 timer siden:

Jeg synes at hun på billederne er en rigtig køn pige med en flot tan farve, men i virkeligheden finder jeg at hun er direkte smuk, og kuløren er endnu smukkere og mere harmonisk. Stærk subjektivt ,men sådan så jeg hende

Jeg er helt enig. Virkelig en køn pige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...