Hop til indhold
Onslow

Når det går helt galt for naturligt smukke piger

Recommended Posts

Dagens side 9 pige.

christel.thumb.jpg.0140647540bd31b7bb5be5a8fa493df2.jpg

Og så dejlig var hun for 8 år siden, inden kæden hoppede af for hende.

1024193544_ChristelUlstrup.thumb.jpg.e9fc77d607044b37e8a5f5dafce3d645.jpg

Jeg ved godt, hvilken udgave jeg foretrækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 7 minutter siden:

Dagens side 9 pige.

christel.thumb.jpg.0140647540bd31b7bb5be5a8fa493df2.jpg

Og så dejlig var hun for 8 år siden, inden kæden hoppede af for hende.

1024193544_ChristelUlstrup.thumb.jpg.e9fc77d607044b37e8a5f5dafce3d645.jpg

Jeg ved godt, hvilken udgave jeg foretrækker.

Jeg vil gi dig FULDSTÆNDIG RET.. Jeg ved også hvilken udgave jeg helst ville have mødt. 

Redigeret af Varmemester

Del dette indlæg


Link til indlæg

Filler til læberne synes jeg ikke er pænt. Det ser ud som om pigen er blevet slået på munden, og læberne derfor er hævede. :mellow:  Men der må vel være nogle mænd der synes det er frækt, ellers ville pigerne vel ikke få det lavet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MonsterKiller

Det er trist, at så mange kvinder laver om på sig selv. De blir bestemt ikke kønnere. Unge smukke dejlige dejlige kvinder på danske klinikker, som pludselig får lavet silikonebryster... why? Why? Why? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser
MonsterKiller skrev, for 5 minutter siden:

Det er trist, at så mange kvinder laver om på sig selv. De blir bestemt ikke kønnere. Unge smukke dejlige dejlige kvinder på danske klinikker, som pludselig får lavet silikonebryster... why? Why? Why? 

Jeg er bestemt heller ikke fan af de tiltag. Men det er deres kroppe, og hvis de har det godt med det, så må vi andre jo "lide" eller vælge noget andet. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MonsterKiller skrev, for 58 minutter siden:

Det er trist, at så mange kvinder laver om på sig selv. De blir bestemt ikke kønnere. Unge smukke dejlige dejlige kvinder på danske klinikker, som pludselig får lavet silikonebryster... why? Why? Why? 

Måske fordi de ikke kan lide hvordan de selv ser ud??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg må tilstå jeg nu godt kan lide både før og efter billederne af hende. Det er korrekt at der er lavet visse modifikationer, men det er bestemt ikke noget der gør noget tværtimod. En pige i hendes alder gør det sgu da godt, og lækkert hun gør noget ud af sig selv.

Hvis der er noget jeg ikke er til i den sammenhæng er det de "tarvelige" tatoveringer man desværre ser på mange piger. Jeg er vild med tatoveringer, men de skal være stilede, lavet af en ordentlig kunster

Man kan også vende den om og spørge. Hvis nu der var lavet sikre, forholdsvis billige metoder for mænd at få fillers, modifikationer til deres vedhæng, så tror jeg der var en del der havde benyttet sig af det.

Man skal ikke være så bange for forandringer.

Redigeret af MrLovaLova
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener ikke at det viste eksempel viser en generel tendens hos "naturlig smukke kvinder", eller bare kvinder generelt.   Jeg er bestemt enig i, at kvinder gør meget ud af deres udseende og krop.  Skal vi generalisere, så værdsætter jeg faktisk dette, og bortset fra få undtagelser, så er det faktisk mit indtryk, at resultatet er flot. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes faktisk hun er smukkest på det første billede. Hold da op, hvor er hun smuk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Val Venis skrev, for 2 timer siden:

Filler til læberne synes jeg ikke er pænt. Det ser ud som om pigen er blevet slået på munden, og læberne derfor er hævede. :mellow:  Men der må vel være nogle mænd der synes det er frækt, ellers ville pigerne vel ikke få det lavet.

Det er ikke sådan det fungerer. De fleste gør noget, fordi de selv synes det forbedrer og fordi de er indrullet i en subkultur for skønhedsidealer, som primært er befolket af folk af samme køn. Ligesom når mænd får penisforstørrelse for at se bedre ud i omklædningsrummet, selvom de er hetero.

Onslow skrev, for 2 timer siden:

Og så dejlig var hun for 8 år siden, inden kæden hoppede af for hende.

Hvilken forskel som ikke skyldes alder er det, du beklager? Så vidt jeg kan se er det mest markante vel læbe-fillers, som trods alt er noget midlertidigt. Så er der kommet lidt blæk, under mindst et bryst og ved begge kraveben - er det det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 34 minutter siden:

Det er ikke sådan det fungerer. De fleste gør noget, fordi de selv synes det forbedrer og fordi de er indrullet i en subkultur for skønhedsidealer, som primært er befolket af folk af samme køn. Ligesom når mænd får penisforstørrelse for at se bedre ud i omklædningsrummet, selvom de er hetero.

Hvilken forskel som ikke skyldes alder er det, du beklager? Så vidt jeg kan se er det mest markante vel læbe-fillers, som trods alt er noget midlertidigt. Så er der kommet lidt blæk, under mindst et bryst og ved begge kraveben - er det det?

Det, der får mig til at bringe mit indlæg, er, at for hver ting, hun har tilføjet sit udseende, er det kun gået ned ad bakke, jeg kender adskillige kvinder, der som 30-årige er mere lækre, end de var for 8-10 år tilbage, og selv om jeg "ku godt stadig", så har Christel Ulstrups forsøg ikke bidraget til noget positivt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 44 minutter siden:

Det, der får mig til at bringe mit indlæg, er, at for hver ting, hun har tilføjet sit udseende

Men hvilke ting hæfter du dig ved? Min pointe er at hun for mig at se har fået gjort ganske lidt, men vi kan måske tolke billederne forskelligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 minut siden:

Men hvilke ting hæfter du dig ved? Min pointe er at hun for mig at se har fået gjort ganske lidt, men vi kan måske tolke billederne forskelligt?

Jeg hæfter mig ved de ting, du nævner, og så er hendes ellers perfekte familie smykker jo også vokset et par skålfulde.

Men hun er, når ret skal være ret, så absolut ikke det værste eksempel, man har set. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay. Brysterne synes jeg det er svært at bedømme. Det ligner en BH som er mere polstret end gennemsnittet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal man absolut have filler i læberne, skal man passe på ikke at overdrive. 

Jeg kender et par  piger, hvor filleren bare lige understreger deres smukke læber. På billederne her i tråden er det gået over gevind, efter min ydmyge mening. Hun må selvfølgelig gøre som hun vil, men resultatet er ikke så vellykket. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En anden ung, uspoleret skønhed, som det er gået rigtigt galt for.

Kickie Hauerberg.

1071922846_KickiHauerberg03.JPG.f6ad647ec651a8a6f024f780c863af11.JPG

Her som ung, naturlig skønhed

217964054_KickiHauerberg02.JPG.8642a818dd3e8f77b07c2f221d8435e6.JPG

Her er forandringen da til at leve med

kicki.jpg.2eed2033ca0624d8217485c68f59ecdc.jpg

Men her det helt i hegnet.

Nu kan jeg ikke finde de billeder, hvor det er endnu mere grotesk, men det kan andre sikkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Midtvestagurken skrev, for 1 time siden:

Det undrer mig virkelig at de ikke selv kan se, at de læber er helt overdrevne.

Og når man så ser hvor smuk hun var før...

Både  læber  og  bryster  er  overdrevne efter  min  mening.  Hun  var  udstyret  med  et  sæt  pæne  naturlige  bryster  fra  naturens side og  også naturlige  fyldige  læber.

Alt  med  måde  :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 1 time siden:

Det undrer mig virkelig at de ikke selv kan se, at de læber er helt overdrevne.

Og når man så ser hvor smuk hun var før...

Jeg er grundlæggende tilhænger af, at man bare skal gøre det, som man har det bedst med. Hvis en kvinde får det bedre af, at få større bryster og læber, så skal hun da bare gøre det. Så er det jo netop fuldstændig ligegyldigt, hvad alle andre synes. Det vigtigste er vel, hvad hun selv synes.

Det er jo et bestemt look mange går efter. De synes jo ikke, at det er overdrevent - der er jo mange der vælger det i dag. Jeg kender i hvert fald til nogle stykker, hvor det er det samme.

Men okay... Hvis man har et behov for at alle skal vide, at det her, kan man i hvert fald ikke lide, så kan jeg undre mig over, hvorfor dét er så vigtigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 20 minutter siden:

Hvis en kvinde får det bedre af, at få større bryster og læber, så skal hun da bare gøre det.

Jo Nikita, men tror du pigen gør det fordi hun har det godt med det? Jeg hælder mere til at hun gør det fordi hun tror det sælger bedre. 

Jeg har mødt en del piger i denne verden, som har fortalt at nu skal du snart have fikset barmen, fjernet lidt rynker osv. Når jeg så fortæller at jeg netop synes de er attraktive som de er - naturlige - er svaret at strut barm osv sælger bedre. På mig virker det som om de gør vold på deres krop( til dyre penge) for at være mere attraktiv. Det er for mig en form for selvvoldtægt. Og fakta er jo, at har man ikke råd til fremover at få det hele justeret af og til, så ender hele processen i en krop som netop ikke sælger. Kroppen ældes jo til stadighed, men implantater gør ikke, og botox gør det hele værre over tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Jo Nikita, men tror du pigen gør det fordi hun har det godt med det? Jeg hælder mere til at hun gør det fordi hun tror det sælger bedre. 

Jamen jeg skal da ikke udelukke, at der findes kvinder i branchen, der foretager så store ændringer med indtjening for øje. Jeg har bare selv til gode at møde dem. Dem jeg kender til - både i og udenfor branchen - har haft helt personlige grunde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...