Hop til indhold
hannic 41

langtidsbondage i hedensted

Recommended Posts

en langtidsbondage lidt ud over det sædvanlig  
ankom ved middags tid, havde på forhånd lave en liste om hvad jeg gerne ville og ikke ville ,blive sendt i bad og op i sm rummet bagefter bliv bundet til sengen efter en lille pause kom Sabina ind og nu skulle jeg mishandles med bind for øjnene bliv mine nosser godt bundet op og bundet til sengen så kunne jeg nok ligge stille lidt face sitting lidt massage af pik bundet op igen mindre pause , du trænger vis til lidt frisk luft ud i haven blive jeg bundet til et træ og plankeværk og mens Sabina lavet lidt havearbejde og med mellem rum kom hen og ville ha slikket fissen og var også tisse trænge meget special følelse , ind i bad og på i sm rummet bundet igen på gulvet så skulle pik ha den store tur meget special førelse så lækker en kvinde stå på min pik med bare fødder kan ikke finde ord på om det gør onde eller jeg nyder der og nosser blive og flade under hindes fødder, og mens hun sidder på mit ansigt kunne hun da lige ordne nogle sms på tlf. jeg sidder jo så godt her ,,, minder pause ,, kunne mærke at det var dumt af mig at opfinde en lang snor som hun kunne trække i nede fra gangen når hun fin lyst , og efter en længer pause havde hun samle mange nye ide kunne jeg mærk, med binde for øjnene og ørepropper i var ser kun sanserne tilbage pik bliv forsøgt lavet længer sådan  mærke det og jeg viste ikke at nosserne kunne delles så meget , nåle bliv sat ind i gennem nosserne og blive træde på  samme tid , pause igen , og så var der ellers tid til den store mishandle af pik der bliv hivet trampet slået  trænger du ikke til en længer pause sage hun og efter et time kom hun igen  , og denne gang havde hun samme meget energi og så var det tid til afslutning         

sabina1.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...