Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var til massage hos Riley. Det er nok et par uger siden nok nu. Sorry for den sene anmeldelse. Hun er i hvert fald smuttet. Jeg er dog sikker på hun kommer tilbage snart. Hun er blevet anmeldt flere gange herinde. (Se evt. nedenstående)

Jeg vil beskrive min oplevelse: Pigen er utrolig flot bygget/ skåret om man vil. Hendes bryster er nok lavet, men flotte. Numsen er perfekt og maven uden et gram for meget fedt. Super lækker må hun beskrives som. Selve massagen er ok. Ikke imponerende, der bruges lidt for meget tid til ryggen efter min mening og lidt for lidt fokus på andre områder. Hun virker lettere fraværende. Ikke sådan fuldstændig, men kigges ofte på mobil og et par gange blev hun nød til at svare gætter jeg på eftersom massagen blev 1-hånds massage. Brysterne kan man røre ved dog siger hun fra ved nipple fokus. Fissen er der ingen adgang til. Ved godt hun ikke tilbyder sex, har dog prøvet lign. hvor man kan røre alt det man vil ;)

Jeg kommer ikke igen medmindre hun smider andre ting på menuen og det gør hun næppe går jeg ud fra. Men hvis man vil se en lækker krop og få et handjob så tænker jeg hun the one ;)

 

X//hartman

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...