Hop til indhold

Recommended Posts

bifyr71 skrev, 1 time siden:

Den sorthårede går atter på fliserne i Sydhavnen. Fik blow+sex for 500

Hmm.. Er det sådan at hun er der i dagtimerne eller er det kun om aften og natten? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, for 4 timer siden:

Den sorthårede går atter på fliserne i Sydhavnen. Fik blow+sex for 500

Af ren og skær nysgerrighed, men hvor gjorde I det?? Har nemlig selv boet rundt om hjørnet for nogle år siden og jeg mindes ikke at der var nogle diskrete steder i det fri lige i nærheden af Circle K :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 38 minutter siden:

Af ren og skær nysgerrighed, men hvor gjorde I det?? Har nemlig selv boet rundt om hjørnet for nogle år siden og jeg mindes ikke at der var nogle diskrete steder i det fri lige i nærheden af Circle K :)

Jo det er der nu nede bagved Stark.. Har selv knaldet dernede i arbejdstiden.. :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er også et aflukke ved parkeringspladsen foran en bygning til et kendt teleselskab. Har dusket hende der stående på vej hjem fra en aftentur. Det var frækt :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 1 time siden:

Jo det er der nu nede bagved Stark.. Har selv knaldet dernede i arbejdstiden.. :D :D

Stark i Bådehavnsgade? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 1 time siden:

Nej den på fragtvej. :D

Same same....det er en blind sidevej til Bådehavnsgade og da jeg boede derinde kaldte vi det også Bådehavnsgade :D

Apropos Stark (på Fragtvej) så har jeg mere end én gang og uden videre blæst nogle håndværkere hold udenfor/nede for enden af vejen. Engang enda blæst en af de håndværkere Stark havde hyret da de bygge om/udviddede og som gik der alene en weekend....:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 2 minutter siden:

Same same....det er en blind sidevej til Bådehavnsgade og da jeg boede derinde kaldte vi det også Bådehavnsgade :D

Apropos Stark (på Fragtvej) så har jeg mere end én gang og uden videre blæst nogle håndværkere hold udenfor/nede for enden af vejen. Engang enda blæst en af de håndværkere Stark havde hyret da de bygge om/udviddede og som gik der alene en weekend....:ph34r:

Ja den holdeplads nede for enden og det buskads der er ved stien, DER kan man lave mange sjove ting.. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 2 minutter siden:

Ja den holdeplads nede for enden og det buskads der er ved stien, DER kan man lave mange sjove ting.. :D

Enig. Gik den vej til og fra job i Bådehavnesgade og har set og anet et og andet. Særlig en søndag eftermiddag. Der kunne være mennesketomt men oplagt til sjov. Der var også mange anden-generations-indvandrere (eller hvad det nu hedder) der havde dates med ditto piger udenfor forældrenes åsyn.

Jeg suttede dem dog bare i deres biler uden for bixen. Det var tider. Så ung og fandenivoldsk :D

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 1 minut siden:

Enig. Gik den vej til og fra job i Bådehavnesgade. Jeg suttede dem dog bare i deres biler uden for bixen. Det var tider. Så ung og fandenivoldsk :D

Ok. Ja så er du jo kommet lige forbi dit "andet arbejde".. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen nævnte en græsplæne de gik til med den lyshårede ... hvor er den ?

jeg har dusket dem begge nede bag medicinalfirmaet på den private parkering. Plejer at være et ok sted 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...