kingdane68 415 Skrevet 24. August, 2019 Jeg har besøgt MissX i dag, og damn en lækker kvinde..... https://annoncelight.dk/showad/220078 Hun har en dejlig krop, og en super indlevelse. Hun fornemmede hurtigt hvad jeg godt kunne lide, og var tydeligt interesseret i, at give mig en god oplevelse. Det lykkedes Jeg er ikke til det hårde BDSM, og fik bare den blide tur med alm. hygge. Men jeg tror at jeg vil prøve mig lidt frem med hende næste gang (for der bliver helt sikkert en næste gang), for at snuse lidt til den blide dominans. Anyway....en super god oplevelse hos MissX - på en pæn/moderne og diskret adresse lidt nord for Aalborg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gmcs 8 Skrevet 25. August, 2019 Besøgte hende på hotel i Odense for et par år siden... Det var en super oplevelse jeg gerne gentog hvis hun besøgte Fyn igen... Hun havde nogle super tynde kondomer som slet ikke kunne mærkes når det var på så det var så tæt på uden gummi følelse som det kunne komme... Så MissX... Kom til Fyn igen... Please 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Token Skrevet 30. August, 2019 gmcs skrev, den 25/8/2019 at 02:32: Besøgte hende på hotel i Odense for et par år siden... Det var en super oplevelse jeg gerne gentog hvis hun besøgte Fyn igen... Hun havde nogle super tynde kondomer som slet ikke kunne mærkes når det var på så det var så tæt på uden gummi følelse som det kunne komme... Så MissX... Kom til Fyn igen... Please Vi beholder Miss x nordenfjords:-) Hun er ved at være den eneste danske gp vi har. Hun er superdejlig og altid smilende og sød. Den eneste det vil være en fordel for, hvis hun flyttede, er min tegnebog...! Jeg skal snart forbi hende igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5327 Skrevet 30. August, 2019 Token skrev, 1 time siden: Vi beholder Miss x nordenfjords:-) Hun er ved at være den eneste danske gp vi har. Hun er superdejlig og altid smilende og sød. Den eneste det vil være en fordel for, hvis hun flyttede, er min tegnebog...! Jeg skal snart forbi hende igen. Hvordan kommer du frem til at hun er ved at være den eneste danske GP i det nordjyske? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 415 Skrevet 30. August, 2019 Frodige Ida skrev, 1 time siden: Hvordan kommer du frem til at hun er ved at være den eneste danske GP i det nordjyske? Du ser da ikke ud til at være her i øjeblikket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5327 Skrevet 30. August, 2019 Fordi man ikke på 24/7 er det jo ikke ens betydning at man er forsvundet. Bliver man hængende samme sted så er der ikke nok at lave i længden. Det ved alle gp'er. Syntes nu at der er en hel del piger på visit i det nordjyske og nogle faste. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 415 Skrevet 30. August, 2019 Frodige Ida skrev, for 16 minutter siden: Fordi man ikke på 24/7 er det jo ikke ens betydning at man er forsvundet. Bliver man hængende samme sted så er der ikke nok at lave i længden. Det ved alle gp'er. Syntes nu at der er en hel del piger på visit i det nordjyske og nogle faste. Enig, men der er godt nok langt mellem hits'ene i øjeblikket. AL er overfyldt med fakes, og GP'er uden anmeldelser. Det er lidt surt for os der gerne vil hygge 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 10. September, 2019 Frodige Ida skrev, den 30-08-2019 at 12:35: Fordi man ikke på 24/7 er det jo ikke ens betydning at man er forsvundet. Bliver man hængende samme sted så er der ikke nok at lave i længden. Det ved alle gp'er. Syntes nu at der er en hel del piger på visit i det nordjyske og nogle faste. er hun måske stoppet missx? hast søgt efter annoncen i nogle dage nu forgæves Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 415 Skrevet 10. September, 2019 Tror kun hun er på, når hun har lyst. Hun virkede ret engageret og som typen der ikke kun gør det for pengene.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JegVilDomineres 43 Skrevet 10. September, 2019 går ned på knæ skrev, for 6 timer siden: er hun måske stoppet missx? hast søgt efter annoncen i nogle dage nu forgæves Hun er stadig aktiv. Søg og du skal finde dog under andet navn, siger ikke hvilket men tekst og billeder er ens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 415 Skrevet 10. September, 2019 JegVilDomineres skrev, 1 time siden: Hun er stadig aktiv. Søg og du skal finde dog under andet navn, siger ikke hvilket men tekst og billeder er ens Hun er ikke på i dag, og jeg skal gerne smide linket her, næste gang hun kommer på. Ovennævnte er noget arrogant fis! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 10. September, 2019 (edited) Hun annoncerer under “Laura” nu: https://annoncelight.dk/profile/LauraLux Ellers har Laura i hvert fald kopieret MissX billeder og tekst. Redigeret 10. September, 2019 af Thomas N. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 415 Skrevet 10. September, 2019 Thomas N. skrev, for 11 minutter siden: Hun annoncerer under “Laura” nu: https://annoncelight.dk/profile/LauraLux Ellers har Laura i hvert fald kopieret MissX billeder og tekst. Yes, det er hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 11. September, 2019 Thomas N. skrev, for 22 timer siden: Hun annoncerer under “Laura” nu: https://annoncelight.dk/profile/LauraLux Ellers har Laura i hvert fald kopieret MissX billeder og tekst. Tak Thomas. dejligt man kan hjælpe hinanden i stedet for at opsætte gåder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 12. September, 2019 Smiley5 skrev, for 41 minutter siden: Men er det bare mig eller har hun glemt at skrive hvilken del af DK hun er i??? hun er en frækkert jeg har besøgt hende for lang tid siden.. Det er bare dig. Der står Nørresundby C i bunden, hvor der står aktive annoncer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 887 Skrevet 13. September, 2019 JegVilDomineres skrev, den 10.9.2019 at 19:54: Hun er stadig aktiv. Søg og du skal finde dog under andet navn, siger ikke hvilket men tekst og billeder er ens Hvor idiotisk skrevet. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 13. September, 2019 anon skrev, for 1 time siden: Hvor idiotisk skrevet. Enig. “JegVilDomineres” vil sikkert gerne gøre sig fortjent til en god gammeldags “lammer”. Det er vel også en måde at blive domineret på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Under2 12 Skrevet 20. September, 2020 Jeg skal besøge LauraLux i aften. Glæder mig - anmeldelse følger.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Under2 12 Skrevet 20. September, 2020 OK - tilbage efter en fantastisk time hos LauraLux. Kors hvor er hun smuk! Det er helt vild. Fantastisk oplevelse hele vejen igennem - hun er så rar og indlevende, at man får den perfekte oplevelse. Det foregår hjemme hos hende privat, så der er lige noget diskretion der skal navigeres igennem, da hun ikke er begejstret for at naboerne ved noget. Men det gik nu fint. Jeg vender med 100% garanti tilbage. Den bedste oplevelse jeg har haft på den front. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 21. September, 2020 jaina20 skrev, for 6 minutter siden: Velkommen til det nye datingside! Sexvel.com Her får nye brugere en gratis og permanent VIP og et stort, praktisk internetforum. Mange nøgne piger for enhver smag. Sexvel.com Sexvel.com Plat ??? Nogen der er på og kan dele erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 21. September, 2020 (edited) deralte skrev, for 2 minutter siden: Plat ??? Nogen der er på og kan dele erfaringer? Det er vist bare en seriøs gang spam, der p.t. vælter ned og rigtig mange tråde herinde. Tror blot du skal ignorere Redigeret 21. September, 2020 af The Dark Knight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 780 Skrevet 21. September, 2020 The Dark Knight skrev, for 1 minut siden: Det er vist bare en seriøs gang spam, der p.t. vælter ned og rigtig mange tråde herinde. Tror blot du skal ignorere Spam, er rapporteret.. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg