Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt MissX i dag, og damn en lækker kvinde.....:P

https://annoncelight.dk/showad/220078

Hun har en dejlig krop, og en super indlevelse. Hun fornemmede hurtigt hvad jeg godt kunne lide, og var tydeligt interesseret i, at give mig en god oplevelse. Det lykkedes:)

Jeg er ikke til det hårde BDSM, og fik bare den blide tur med alm. hygge. Men jeg tror at jeg vil prøve mig lidt frem med hende næste gang (for der bliver helt sikkert en næste gang), for at snuse lidt til den blide dominans.

Anyway....en super god oplevelse hos MissX - på en pæn/moderne og diskret adresse lidt nord for Aalborg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende på hotel i Odense for et par år siden... Det var en super oplevelse jeg gerne gentog hvis hun besøgte Fyn igen... Hun havde nogle super tynde kondomer som slet ikke kunne mærkes når det var på så det var så tæt på uden gummi følelse som det kunne komme... 

Så MissX... Kom til Fyn igen... Please

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Token
gmcs skrev, den 25/8/2019 at 02:32:

Besøgte hende på hotel i Odense for et par år siden... Det var en super oplevelse jeg gerne gentog hvis hun besøgte Fyn igen... Hun havde nogle super tynde kondomer som slet ikke kunne mærkes når det var på så det var så tæt på uden gummi følelse som det kunne komme... 

Så MissX... Kom til Fyn igen... Please

Vi beholder Miss x nordenfjords:-) Hun er ved at være den eneste danske gp vi har. Hun er superdejlig og altid smilende og sød. Den eneste det vil være en fordel for, hvis hun flyttede, er min tegnebog...! Jeg skal snart forbi hende igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Token skrev, 1 time siden:

Vi beholder Miss x nordenfjords:-) Hun er ved at være den eneste danske gp vi har. Hun er superdejlig og altid smilende og sød. Den eneste det vil være en fordel for, hvis hun flyttede, er min tegnebog...! Jeg skal snart forbi hende igen. 

Hvordan kommer du frem til at hun er ved at være den eneste danske GP i det nordjyske? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Hvordan kommer du frem til at hun er ved at være den eneste danske GP i det nordjyske? 

Du ser da ikke ud til at være her i øjeblikket:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordi man ikke på 24/7 er det jo ikke ens betydning at man er forsvundet. Bliver man hængende samme sted så er der ikke nok at lave i længden. Det ved alle gp'er. 

Syntes nu at der er en hel del piger på visit i det nordjyske og nogle faste. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 16 minutter siden:

Fordi man ikke på 24/7 er det jo ikke ens betydning at man er forsvundet. Bliver man hængende samme sted så er der ikke nok at lave i længden. Det ved alle gp'er. 

Enig, men der er godt nok langt mellem hits'ene i øjeblikket. AL er overfyldt med fakes, og GP'er uden anmeldelser. Det er lidt surt for os der gerne vil hygge:-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Frodige Ida skrev, den ‎30‎-‎08‎-‎2019 at 12:35:

er hun måske stoppet missx? hast søgt efter annoncen i nogle dage nu forgæves

Del dette indlæg

Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 6 timer siden:

er hun måske stoppet missx? hast søgt efter annoncen i nogle dage nu forgæves

Hun er stadig aktiv. Søg og du skal finde :)  dog under andet navn, siger ikke hvilket men tekst og billeder er ens

Del dette indlæg

Link til indlæg
JegVilDomineres skrev, 1 time siden:

Hun er stadig aktiv. Søg og du skal finde :)  dog under andet navn, siger ikke hvilket men tekst og billeder er ens

Hun er ikke på i dag, og jeg skal gerne smide linket her, næste gang hun kommer på. Ovennævnte er noget arrogant fis!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thomas N.
Smiley5 skrev, for 41 minutter siden:

Men er det bare mig eller har hun glemt at skrive hvilken del af DK hun er i??? hun er en frækkert jeg har besøgt hende for lang tid siden.. ;-) 

Det er bare dig. Der står Nørresundby C i bunden, hvor der står aktive annoncer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JegVilDomineres skrev, den 10.9.2019 at 19:54:

Hvor idiotisk skrevet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thomas N.
anon skrev, for 1 time siden:

Hvor idiotisk skrevet. 

Enig. “JegVilDomineres” vil sikkert gerne gøre sig fortjent til en god gammeldags “lammer”. Det er vel også en måde at blive domineret på :-) :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

OK - tilbage efter en fantastisk time hos LauraLux.

Kors hvor er hun smuk! Det er helt vild.

Fantastisk oplevelse hele vejen igennem - hun er så rar og indlevende, at man får den perfekte oplevelse.

Det foregår hjemme hos hende privat, så der er lige noget diskretion der skal navigeres igennem, da hun ikke er begejstret for at naboerne ved noget. Men det gik nu fint.

Jeg vender med 100% garanti tilbage. Den bedste oplevelse jeg har haft på den front.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
deralte skrev, for 2 minutter siden:

Plat ??? Nogen der er på og kan dele erfaringer?

Det er vist bare en seriøs gang spam, der p.t. vælter ned og rigtig mange tråde herinde. Tror blot du skal ignorere :)

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 1 minut siden:

Det er vist bare en seriøs gang spam, der p.t. vælter ned og rigtig mange tråde herinde. Tror blot du skal ignorere :)

Spam, er rapporteret.. 

/North 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...