Hop til indhold
Guest går ned på knæ

financial domination - Miss Foxx

Recommended Posts

Guest går ned på knæ

https://www.youtube.com/channel/UC2_1aAGc2kF37nhpdZQemCQ

https://www.missfoxx.co.uk/

Jeg var omkring 17, da jeg første gang besøgte et bordel. Det var det der dengang lå på stenosvej i Aalborg lige op ad Skipper Clement skolen. Stod hurtigt klart, at det var Dominans jeg ledte efter, og det var således også kælderen jeg blev ledt ned i. Glemmer det aldrig.

Besøgte stedet flere gange siden, indtil bordellet lukkede og Herskerinden jeg besøgte sidenhen flyttetede til Danmarksgade. Har besøgt et hav af steder og altid kigget efter at finde den Dominante kvinde, som ville eje mig.

i 2004 fik jeg sendt et link af en kollega til en camhjemmeside. Fandt en rumænsk pige der, utroligt sød og dominerende og meget grådig. Allerede året efter holdt hun op, og jeg blev en af de slaver hun tog med sig, i det liv der nu bestod af studier. Jeg sendte hende penge hver eneste måned, men var egentlig ikke klar over, at jeg havde en fetish som mange andre også har, nemlig financial domination.

nogle få år efter mødte jeg danske Silvia ved en tilfældighed. I mellemtiden var den rumænske pige flyttet sammen med sin forlovede og skulle giftes. Hun brød kærligt med os pengeslaver i alt 8 sagde hun til mig hun havde. Hendes mand var meget velhavende og når man kendte hende vidste man at det var det hun søgte efter.

Jeg var glad for gennem årene at slave for Danske Silvia, men hun holdt jo også op.

Siden har jeg været som et skib uden anker og uden formål og destination. Men for en 3 måneder siden fandt jeg ovennævnte kvinde Miss Foxx på nettet, og var samme aften tæt på at sende hende første "tribute", men jeg stod imod, men i går fredags gav jeg efter og sendte hende de første penge, en bankoverførsel. Let og nemt da hendes fulde kontonummer står nævnt som en tribute mulighed på hendes hjemmeside. Jeg har nu i dag aftalt at mødes med hende i London, hvor hun vil "walk me". Jeg vil få mit halsbånd på, og Miss Foxx vil gå en tur med mig, og hun vil også gå på indkøb med mig (jeg skal selvfølgelig betale det hele). Før vi skilles vil hun (put me in chastity). Det er åbenbart muligt for hende ovre i England at se når det bliver åbnet og lukket igen.

Jeg har selvfølgelig og er stadig nervøs for dette. Vil jeg kunne klare det økonomisk og så videre. Men hun har forsikret mig om, at hun altid vil sørge for, at jeg har nok til hvad jeg nu behøver.

Vil bare sige, at hvis nogen af jer enten er til financial domination, eller at det vækker en genklang i jeres fantasier, så prøv Miss Foxx. Hun er fabelagtig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. jeg har virkelig svært ved at forstå "financial domination" hvad får du ud af det, og hvad koster det?

vh Nitu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
nitu skrev, for 3 minutter siden:

Hej. jeg har virkelig svært ved at forstå "financial domination" hvad får du ud af det, og hvad koster det?

vh Nitu

Det koster ikke noget eksakt beløb. Det er en lyst til at overgive sig totalt til en anden kvinde, og den finansielle del i at lade en kvinde have kontrol over dig er den ultimative dominans.

Svært at forklare men prøv at se nogle af hendes videoer, de er gratis, og prøv at se hendes hjemmeside.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
DK fyr 34 skrev, for 27 minutter siden:

Hver sin lyst....men held og lykke med det og lad os endelig høre når du er retur hvordan det gik.

jeg vil fortælle om sessionen med hende, når jeg er tilbage. Det er jo blot starten på hendes ejerskab over mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 8 timer siden:

”og den finansielle del i at lade en kvinde have kontrol over dig er den ultimative dominans”

 

 

Isn’t that called marriage?:rolleyes: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ

hej hej. sessionen skal foregå i weekenden den 7 september.

og vi har allerede snakket/set hinanden på skype nogle gange for at hun kan forberede hvad hun tror virker bedst på mig.

Det er hendes egne ord oversat på bedst mulige måde.

Hun siger hun er ekspert i at ramme og fodre en slaves afhængighed (addiction)

Redigeret af går ned på knæ
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Aalborg Køter skrev, for 21 minutter siden:

Sjov læsning. Jeg besøgte også det store røde hus på Stenovej og mine lege var også i kælderen.

Jeg kan simpelhen ikke huske hvad herskerinden hed ?

Jeg kan faktisk heller ikke huske hvad hun kaldte sig. Men jeg mødte hende nogle år efter, da hun pludselig åbnede døren til Vesterbro 66, og var blevet telefonpige for Diana, der ejede bordellet på Vesterbro 66

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan heller ikke komme efter navnet.

Og Vesterbro 66. Et dejligt sted dengang.

Jeg var fast slave hos Fr. Rikke og havde endda den "fornøjelse" at blive hendes private slave efter hun stoppede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Aalborg Køter skrev, for 8 minutter siden:

Jeg kan heller ikke komme efter navnet.

Og Vesterbro 66. Et dejligt sted dengang.

Jeg var fast slave hos Fr. Rikke og havde endda den "fornøjelse" at blive hendes private slave efter hun stoppede.

Diana ejede hun stedet dengang Rikke var der?

Diana var også dejlig. sexet storbarmet blondine, med trang til at dominere mænd yummy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg husker godt Diana. Jeg har lagt for hendes fødder på øverste etage på Veterbro 66.  Jeg tror Rikke startede mens Diana ejede stedet. 

Rikke var der i en hel del år, inden hun stoppede da hun ville tage uddannelse. Et tilfældig møde med hende gjorde, at jeg blev hendes private slave i hendes ejet hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Jeg kan også godt huske Diana. Hun havde de flotteste store fyldige bryster og gav det bedste blow. Og så var hun vild når hun sad oven på. Hun kunne sgu ride. 

Rikke nåede jeg også at besøge et par gange. På et tidspunkt var jeg ude på et job som håndværker, og så så jeg pludselig at genbo husets datter, der boede i kælderen det var Rikke :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Thomas N. skrev, for 10 minutter siden:

Jeg kan også godt huske Diana. Hun havde de flotteste store fyldige bryster og gav det bedste blow. Og så var hun vild når hun sad oven på. Hun kunne sgu ride. 

Rikke nåede jeg også at besøge et par gange. På et tidspunkt var jeg ude på et job som håndværker, og så så jeg pludselig at genbo husets datter, der boede i kælderen det var Rikke :-) 

Ja Diana og danske Silvia var 2 fantastiske piger og 2 fantastiske steder i Aalborg dengang, der hvor de arbejdede.

er i kommende weekend jeg har aftalen med Miss Foxx. Mit hjerte hamrer stærkere og stærkere og på sin vis har jeg lyst til at springe fra, på den anden side skriger min "addiction" at jeg skal tage afsted

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
går ned på knæ skrev, for 8 timer siden:

Ja Diana og danske Silvia var 2 fantastiske piger og 2 fantastiske steder i Aalborg dengang, der hvor de arbejdede.

er i kommende weekend jeg har aftalen med Miss Foxx. Mit hjerte hamrer stærkere og stærkere og på sin vis har jeg lyst til at springe fra, på den anden side skriger min "addiction" at jeg skal tage afsted

Ja ikke at forglemme, Silvia. 

 

Jeg har ikke samme lyster som dig, men kan sagtens følge dig i din “addiction” som skriger på dig. Sådan tror jeg vi er mange herinde der har det og jeg er ingen undtagelse. 

God fornøjelse med det og pas nu godt på dig selv og din egen økonomi. Du skal sgu ikke gå fra hus og hjem fordi Miss Foxy vil have alle dine penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Har lige set en af hendes youtube videoer, og kan da godt forstå du er betaget af hende. 

Og nu kommer den store forskel på du og jeg, tror jeg.  

Jeg synes hun er en overklasse højrøvet kælling, der tror hun er så lækker og vigtig og alle forguder hende - men nej! 

Sådan en kvinde får jeg lyst til at kneppe sønder og sammen I stedet for :-) 

Nå, god fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Thomas N. skrev, for 7 timer siden:

Har lige set en af hendes youtube videoer, og kan da godt forstå du er betaget af hende. 

Og nu kommer den store forskel på du og jeg, tror jeg.  

Jeg synes hun er en overklasse højrøvet kælling, der tror hun er så lækker og vigtig og alle forguder hende - men nej! 

Sådan en kvinde får jeg lyst til at kneppe sønder og sammen I stedet for :-) 

Nå, god fornøjelse

Tak fordi, du siger din ærlige mening. sidder og prøver at overbevise mig om, at hun ikke er noget særligt, og jeg i stedet for skal tage de oplevelser man kan få herhjemme. Men hvordan i alverden kommer man ud af den addiction jeg har til findom? grr

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
går ned på knæ skrev, for 2 timer siden:

Tak fordi, du siger din ærlige mening. sidder og prøver at overbevise mig om, at hun ikke er noget særligt, og jeg i stedet for skal tage de oplevelser man kan få herhjemme. Men hvordan i alverden kommer man ud af den addiction jeg har til findom? grr

 

Du tager en lang pause fra denne fetich og kaster dig over andre ting, som kan få din adrenalin op af køre eller foretage ting, som kan få dig på andre tanker. 

Dyrk noget fedt musik, begynd at løbetræne, cykeltræne, spille guitar, læse en god bog eller noget helt andet. 

 

Lad vær med at se videoer af hende eller andre, der giver dig lyst til at søge tilbage. Undgå at foretage dig noget, som giver dig lyst til at være hendes pengetank. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ

Tak. det er det jeg vil. mine penge er mine egne. Og du har ret med det med adrenalinet. Noget der kan erstatte det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...